Elektroencefalografo Neurofax EEG-1200 atnaujinimo ir suderinimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Klaipėdos jūrininkų ligoninė
191340469
Liepojos g. 45, Klaipėda
Klaipėda
92288
LT
Asmuo ryšiams:
Žilvinas Balsevičius
Telefonas:
+370 46491194
El. paštas:
zbalsevicius@jurlig.lt
Faksas:
+37 46385338
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jurlig.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5330
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678260Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=678260&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Elektroencefalografo Neurofax EEG-1200 atnaujinimo ir suderinimo paslaugos
Nuorodos numeris:
640477
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48180000
-
Medicinos programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Elektroencefalografo Neurofax EEG-1200 atnaujinimo ir suderinimo darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30236200
-
Duomenų apdorojimo įranga
31224300
-
Jungiamosios dėžutės
31350000
-
Duomenų perdavimo ir valdymo elektros laidininkai
33197000
-
Medicinos kompiuterinė įranga
48820000
-
Serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Liepojos g. 45, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Elektroencefalografo Neurofax EEG-1200 atnaujinimo ir suderinimo darbai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašoma pateikti dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašoma pateikti dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – netesybos (delspinigiai ir baudos), nurodytos Sutarties V skyriuje.
1. Neatlikus apmokėjimo, nepristačius Prekių ar jų dalies Sutartyje nustatytu terminu, skaičiuojami 0,07 % dydžio delspinigiai nuo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną dieną. Tiekėjui ši suma negali viršyti 10 % bendros Sutarties kainos – jei viršija, Pirkėjas gali nutraukti sutartį.
2. Nepristačius Prekių arba pristačius jas netinkamas ir sutikus nenutraukti Sutarties, Tiekėjas moka 10 % dydžio nepristatytų/ netinkamų Prekių ar jų dalies dydžio baudą.
3. Tiekėjui atsisakius pristatyti Prekes ir dėl to nutraukus Sutartį, Tiekėjas moka 20 % Sutarties vertės dydžio baudą.
1. Neatlikus apmokėjimo, nepristačius Prekių ar jų dalies Sutartyje nustatytu terminu, skaičiuojami 0,07 % dydžio delspinigiai nuo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną dieną. Tiekėjui ši suma negali viršyti 10 % bendros Sutarties kainos – jei viršija, Pirkėjas gali nutraukti sutartį.
2. Nepristačius Prekių arba pristačius jas netinkamas ir sutikus nenutraukti Sutarties, Tiekėjas moka 10 % dydžio nepristatytų/ netinkamų Prekių ar jų dalies dydžio baudą.
3. Tiekėjui atsisakius pristatyti Prekes ir dėl to nutraukus Sutartį, Tiekėjas moka 20 % Sutarties vertės dydžio baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-21
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-21
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Liepojos g. 45, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje, Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo ir vertinimo procedūros, tiekėjai bei stebėtojai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas tol, kol nebus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g.
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |