Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos (ESPBI IS) modernizavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VĮ Registrų centras
124110246
Lvovo g. 25-101
Vilnius
09320
LT
Asmuo ryšiams:
Viktorija Balčiūnienė
Telefonas:
+370 52507609
El. paštas:
Viktorija.Balciuniene@registrucentras.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.registrucentras.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2334
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=620083Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=620083&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos (ESPBI IS) modernizavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos bendrųjų komponentų modernizavimo bei nėščiųjų, gimdyvių ir naujagimių, ambulatorinių slaugos namuose paslaugų teikimo posistemių sukūrimo ir E. recepto posistemės modernizavimo paslaugas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Bendrųjų ESPBI komponentų modernizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrųjų ESPBI komponentų modernizavimo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
27
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęstas šalių rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui, esant Sutarties projekto 2.3 punkte nurodytoms aplinkybėms.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos plėtra“, projekto Nr. 02.3.1-CPVA-V-525-25-0001.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Nėščiųjų, gimdyvių ir naujagimių posistemės sukūrimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Nėščiųjų, gimdyvių ir naujagimių posistemės sukūrimo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
27
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęstas šalių rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui, esant Sutarties projekto 2.3 punkte nurodytoms aplinkybėms.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos plėtra“, projekto Nr. 02.3.1-CPVA-V-525-25-0001.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ambulatorinių slaugos namuose paslaugų teikimo posistemės sukūrimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ambulatorinių slaugos namuose paslaugų teikimo posistemės sukūrimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
27
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęstas šalių rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui, esant Sutarties projekto 2.3 punkte nurodytoms aplinkybėms.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos plėtra“, projekto Nr. 02.3.1-CPVA-V-525-25-0001.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
E.recepto posistemės modernizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
E.recepto posistemės modernizavimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
27
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęstas šalių rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui, esant Sutarties projekto 2.3 punkte nurodytoms aplinkybėms.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos plėtra“, projekto Nr. 02.3.1-CPVA-V-525-25-0001.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atskirą EBVPD privalo užpildyti ir pateikti:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį;
4. pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai.
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį;
4. pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Sutarties prievolių įvykdymo užtikrinimui privalo pateikti Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos išduotą Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo garantiją, draudimo bendrovės išduotą laidavimo draudimo raštą, arba Tiekėjo išduotą garantiją deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje, pagal Užsakovo konkurso sąlygų 27 priede pateiktą formą.
2. Užsakovas atsiskaito su Tiekėju už tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas mokėjimo pavedimu, lėšas pervesdamas į Tiekėjo Sutartyje nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros priėmimo Sutarties 4.7. punkte numatytomis priemonėmis dienos.
3. Su Tiekėju bus atsiskaitoma pagal Sutarties sąlygose numatytus etapus.
4. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Pirkimo sąlygų 7 priedo 8 dalyje numatytais delspinigiais ir baudomis.
2. Užsakovas atsiskaito su Tiekėju už tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas mokėjimo pavedimu, lėšas pervesdamas į Tiekėjo Sutartyje nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros priėmimo Sutarties 4.7. punkte numatytomis priemonėmis dienos.
3. Su Tiekėju bus atsiskaitoma pagal Sutarties sąlygose numatytus etapus.
4. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Pirkimo sąlygų 7 priedo 8 dalyje numatytais delspinigiais ir baudomis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-17
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-17
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-11
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |