Elektroninio archyvo informacinės sistemos (EAIS) modernizavimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba
188697087
Mindaugo g. 8, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
Vilnius
LT-03107
LT
Asmuo ryšiams: Andrius Zilnys
Telefonas: +370 52652316
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.archyvai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667414
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Elektroninio archyvo informacinės sistemos (EAIS) modernizavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72212000  -  Programavimo paslaugos, susijusios su taikomąja programine įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Elektroninio archyvo informacinės sistemos modernizavimo paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72240000  -  Sisteminės analizės ir programavimo paslaugos
72262000  -  Programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Mindaugo g. 8, 03107 Vilnius.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tikslas – modernizuoti Elektroninio archyvo informacinę sistemą, sukuriant galimybę priimti iš valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių nuolat saugotinus valstybės informacinių sistemų, valstybės registrų ir žinybinių registrų įrašus ir užtikrinti jų prieinamumą vartotojams.
Detalus perkamų paslaugų apibūdinimas ir reikalavimai nustatyti pateiktoje EAIS modernizavimo techninėje specifikacijoje (Pirkimo sąlygų 1 priedas), o detalūs reikalavimai Informacijos perdavimo paketams (SIP), Informacijos saugojimo paketams (AIP) ir Informacijos sklaidos paketams (DIP), taikytini įgyvendinant EAIS modernizavimo techninėje specifikacijoje numatytus reikalavimus, yra nustatyti Valstybės dokumentiniam paveldui reikšmingų valstybės registrų, žinybinių registrų ir valstybės informacinių sistemų duomenų perdavimo paketų specifikacijoje (Pirkimo sąlygų 2 priedas) ir Valstybės dokumentiniam paveldui reikšmingų valstybės registrų, žinybinių registrų ir valstybės informacinių sistemų duomenų saugojimo ir sklaidos paketų specifikacijoje (Pirkimo sąlygų 3 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 21
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Raštišku šalių susitarimu Paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 3 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba (toliau – perkančioji organizacija arba LVAT), įgyvendindama projektą „Informacinių sistemų ir registrų įrašų ilgalaikio išsaugojimo ir perdavimo į valstybės archyvus sukūrimas užtikrinant tokių įrašų vieningą prieigą vartotojams“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Paslaugų tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti kvalifikacijos reikalavimus, nurodytus Pirkimo sąlygų 5 priede. Jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nėra tikrinama visa apimtimi, Paslaugų tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad sutartį vykdys tik teisę verstis atitinkama veikla turintys asmenys (Paslaugų tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys iki atitinkamų veiklų vykdymo pradžios).Paslaugų tiekėjas su pirkimo dokumentais privalo pateikti EBVPD, patvirtinantį, kad jis atitinka Pirkimo sąlygų 5 priede nurodytus kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Sutarties prievolių įvykdymo užtikrinimui privalo pateikti Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo garantiją, draudimo bendrovės išduotą laidavimo draudimo raštą, arba Tiekėjo išduotą garantiją deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje. Ši išduota Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo garantija, laidavimo draudimo raštas arba Tiekėjo garantija turi galioti visą Sutarties galiojimo terminą ir ne trumpiau kaip 1 (vieną) mėnesį po Sutarties galiojimo termino pabaigos.
Jei Sutartis yra nutraukiama dėl bet kokios priežasties, Sutarties įvykdymo užtikrinimas gali būti panaudotas bet kokiai iš Tiekėjo Užsakovui priklausančiai pinigų sumai susigrąžinti. Sutarties įvykdymo užtikrinimu Užsakovas gali pasinaudoti, nepriklausomai nuo Sutarties nutraukimo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-30
Vietos laikas:  10:00

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos administarcinis teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.