ELEKTRONINIO RAŠALO (ANGL. E-INK) TECHNOLOGINĖS SISTEMOS KELEIVIŲ INFORMAVIMO ŠVIESLENČIŲ SU PROGRAMAVIMO IR ĮRENGIMO DARBAIS VILNIAUS MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO STOTELĖSE VIEŠASIS PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos"
124644360
Laisvės pr. 10A, Vilnius
Vilnius
LT-04215
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Vasiliauskienė
Telefonas:
+370 65828517
El. paštas:
rita.vasiliauskiene@judu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://judu.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6052
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720902Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=720902&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ELEKTRONINIO RAŠALO (ANGL. E-INK) TECHNOLOGINĖS SISTEMOS KELEIVIŲ INFORMAVIMO ŠVIESLENČIŲ SU PROGRAMAVIMO IR ĮRENGIMO DARBAIS VILNIAUS MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO STOTELĖSE VIEŠASIS PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
35261100
-
Besikeičiančios informacijos švieslentės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatoma įsigyti Elektroninio rašalo (angl. E-ink) technologinės sistemos keleivių informavimo švieslentės su saulės moduliais ir baterijomis, operacine sistema, programine įranga, programavimo darbais, atramomis, pamatais, švieslenčių įrengimo darbais ir papildomomis paslaugomis Vilniaus miesto viešojo transporto stotelėse (toliau – prekės). Perkamų prekių savybės ir tiekimo terminų detalizavimas nurodytas techninėje specifikacijoje (pirkimo sąlygų 1 priedas).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 117500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
35261100
-
Besikeičiančios informacijos švieslentės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatoma įsigyti Elektroninio rašalo (angl. E-ink) technologinės sistemos keleivių informavimo švieslentės su saulės moduliais ir baterijomis, operacine sistema, programine įranga, programavimo darbais, atramomis, pamatais, švieslenčių įrengimo darbais ir papildomomis paslaugomis Vilniaus miesto viešojo transporto stotelėse (toliau – prekės). Perkamų prekių savybės ir tiekimo terminų detalizavimas nurodytas techninėje specifikacijoje (pirkimo sąlygų 1 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Prekių pristatymo ir įrengimo terminas mėnesiais
/
Lyginamasis svoris:
20
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Švieslenčių atsparumo smūgiams klasė
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
70
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 117500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD)
turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus,
remiasi tiekėjas.
turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus,
remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu, banko garantija arba laidavimu 5500,00 EUR. Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose (pirkimų sąlygų 3 priedas).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-07
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-07
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
LT-10209
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |