Elektroninio statybos darbų žurnalo pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723173Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723173&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Elektroninio statybos darbų žurnalo pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48613000
-
Elektroninis duomenų valdymas
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-11
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Pirkimo objektą apima:
1. dokumentų ir procesų valdymo sistemos (toliau – Sistema), skirtos elektroninio statybos darbų žurnalo pildymui ir saugojimui pagal Statybos techninį reglamentą STR 1.06.01:2016 (Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra.) reikalavimus, nuoma;
2. pasiekiamumas (interneto prieiga) ir duomenų saugojimas visą Prekės teikimo laikotarpį;
3. internetu pasiekiamas Sistemos naudotojo vadovas;
4. Sistemos garantinis aptarnavimas visą Prekės teikimo laikotarpį, užtikrinant klaidų ištaisymą, patobulinimą ir naujos versijos pateikimą Pirkėjui be papildomo mokesčio;
5. Sistemos naudotojų mokymai nuotoliniu būdu pagal poreikį (iki 10 darbo dienų / per metus);
Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi sutarties šalys ir kai tiekėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą bei galioja ne ilgiau kaip 37 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Tiekėjas privalo per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą - 2500,00 Eur. Kitais metais užtikrinimas - 2500,00 Eur turi būti pratęstas likus ne mažiau kaip 30 d. iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo pabaigos.
Prekės nuomos terminas 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekę pristatyti ir apmokyti personalą per 30 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Apmokėjimas - 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Galimas atsiskaitymas su subtiejėjais.
1. dokumentų ir procesų valdymo sistemos (toliau – Sistema), skirtos elektroninio statybos darbų žurnalo pildymui ir saugojimui pagal Statybos techninį reglamentą STR 1.06.01:2016 (Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra.) reikalavimus, nuoma;
2. pasiekiamumas (interneto prieiga) ir duomenų saugojimas visą Prekės teikimo laikotarpį;
3. internetu pasiekiamas Sistemos naudotojo vadovas;
4. Sistemos garantinis aptarnavimas visą Prekės teikimo laikotarpį, užtikrinant klaidų ištaisymą, patobulinimą ir naujos versijos pateikimą Pirkėjui be papildomo mokesčio;
5. Sistemos naudotojų mokymai nuotoliniu būdu pagal poreikį (iki 10 darbo dienų / per metus);
Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi sutarties šalys ir kai tiekėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą bei galioja ne ilgiau kaip 37 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Tiekėjas privalo per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą - 2500,00 Eur. Kitais metais užtikrinimas - 2500,00 Eur turi būti pratęstas likus ne mažiau kaip 30 d. iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo pabaigos.
Prekės nuomos terminas 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekę pristatyti ir apmokyti personalą per 30 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Apmokėjimas - 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Galimas atsiskaitymas su subtiejėjais.
III.2)
Paskelbimo data
2023-08-04
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |