Elektroninių geriamojo vandens apskaitos prietaisų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Dzūkijos vandenys"
149566841
Pulko g. 75
Alytus
62135
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Žilinskienė
Telefonas:
+370 31555980
El. paštas:
dzilinskiene@vandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6845
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=736940Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=736940&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Elektroninių geriamojo vandens apskaitos prietaisų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
38550000
-
Skaitikliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paskirtis – geriamojo vandens komercinei apskaitai daugiabučiuose namuose.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 320000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38550000
-
Skaitikliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
UAB „Dzūkijos vandenys“ centrinis sandėlis, Miško g. 12A, Alytus.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarūs elektroninių geriamojo vandens apskaitos prietaisų kiekiai:
1. DN 15, L=80 mm – 2000 vnt.
2. DN 15, L=110 mm – 8000 vnt.
3. DN 20, L=130 mm – 200 vnt.
1. DN 15, L=80 mm – 2000 vnt.
2. DN 15, L=110 mm – 8000 vnt.
3. DN 20, L=130 mm – 200 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 320000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęstas ne daugiau kaip 1 kartą ir ne ilgiau kaip 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nurodyta pirkimo dokumentuose. Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas už prekes apmoka pardavėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo pristatytų prekių perdavimo-priėmimo dokumento pasirašymo ir sąskaitos gavimo, priklausomai nuo to, kas įvyksta vėliausiai (t. y. turi būti išpildytos visos sąlygos).
Pardavėjui avansas nemokamas.
Jeigu pardavėjas sutarties vykdymui pasitelks subtiekėjus, pardavėjui sutikus, tarp užsakovo, pardavėjo ir subtiekėjo gali būti pasirašoma trišalė tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju sutartis, kurioje aprašoma tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju tvarka.
Pardavėjui avansas nemokamas.
Jeigu pardavėjas sutarties vykdymui pasitelks subtiekėjus, pardavėjui sutikus, tarp užsakovo, pardavėjo ir subtiekėjo gali būti pasirašoma trišalė tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju sutartis, kurioje aprašoma tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju tvarka.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu užsakovas vėluoja sumokėti pardavėjui priklausančias sumas sutartyje nustatytais terminais, pardavėjui pareikalavus, moka padavėjui 0,03 (trijų šimtųjų) procentų delspinigius nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio, už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei pardavėjas vėluoja pristatyti prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus sutartyje numatytais terminais, moka užsakovui 0,03 (trijų šimtųjų) procentų delspinigius nuo nepristatytų prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei pardavėjas vėluoja pristatyti prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus sutartyje numatytais terminais, moka užsakovui 0,03 (trijų šimtųjų) procentų delspinigius nuo nepristatytų prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-02-18
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-20
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažįstant su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, tiekėjai nedalyvauja. Informacija apie pirkimo dalyvius, jų pasiūlymuose nurodytas kainas pirkimo dalyviams bus pateikta po sprendimo dėl pirkimą laimėjusio pasiūlymo priėmimo.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |