Elektros kabelių, laidų ir jų priedų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8-1
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Simona Kiūdytė
Telefonas:
+370 68714520
El. paštas:
simona.kiudyte@vv.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697564Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=697564&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Elektros kabelių, laidų ir jų priedų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31300000
-
Izoliuoti laidai ir kabeliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pateikiamas Pirkimo dokumentuose
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 150000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31300000
-
Izoliuoti laidai ir kabeliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pateikiamas Pirkimo dokumentuose
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Papildomas garantinis terminas (mėnesiais)
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
90
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 150000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalavimai Tiekėjų kvalifikacijai nėra nustatomi. Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas yra tikrinamas. Tiekėjai pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS priedas Nr. 2). Pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius aktualius dokumentus, nurodytus SPS 3.1 punkte (Lentelė Nr. 1) „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal SPS nurodytą Pasiūlymų vertinimo kriterijų) po Pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Šio Pirkimo metu nereikalaujama pateikti Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
Preliminariosios sutarties įvykdymo užtikrinimas netaikomas.
Preliminariosios sutarties įvykdymo užtikrinimas netaikomas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Nurodyta Preliminariosios sutarties 7 sk. "KAINA IR MOKĖJIMO SĄLYGOS".
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už kiekvieną žemiau nurodytą aplinkybę, kuri įvyko dėl Pardavėjo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Pardavėjas Pirkėjui moka:
- 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Pagrindinės sutarties vertės (EUR be PVM) bet ne mažiau kaip 5,00 EUR už kiekvieną uždelstą dieną, kai Pardavėjas vėluoja patiekti Prekes ir/arba už kiekvieną uždelstą dieną vėluojant pašalinti Prekių trūkumus;
- Prekės turi būti kokybiškos ir atitikti Pirkimo dokumentuose keliamus reikalavimus. Pardavėjas prisiima atsakomybę ir pilną nuostolių atlyginimą, jei dėl pateiktos Prekės kokybės ar neatitikimo, Pirkėjas patirs nuostolių.
- 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Pagrindinės sutarties vertės (EUR be PVM) bet ne mažiau kaip 5,00 EUR už kiekvieną uždelstą dieną, kai Pardavėjas vėluoja patiekti Prekes ir/arba už kiekvieną uždelstą dieną vėluojant pašalinti Prekių trūkumus;
- Prekės turi būti kokybiškos ir atitikti Pirkimo dokumentuose keliamus reikalavimus. Pardavėjas prisiima atsakomybę ir pilną nuostolių atlyginimą, jei dėl pateiktos Prekės kokybės ar neatitikimo, Pirkėjas patirs nuostolių.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-30
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |