Europos humanitarinio universiteto naudojamų informacinių sistemų vertinimo ir administravimo informacinės sistemos galimybių analizės ir techninės specifikacijos parengimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Elmyra Laurinavičienė
Telefonas:
+370 64946232
El. paštas:
e.laurinaviciene@cpva.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.cpva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2377
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702164Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702164&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Europos humanitarinio universiteto naudojamų informacinių sistemų vertinimo ir administravimo informacinės sistemos galimybių analizės ir techninės specifikacijos parengimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71241000
-
Galimybių studijos, konsultavimo paslaugos, analizė
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatoma įsigyti Europos humanitarinio universiteto naudojamų informacinių sistemų vertinimo ir administravimo informacinės sistemos galimybių analizės ir techninės specifikacijos parengimo paslaugas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 33057.85
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
79418000
-
Viešųjų pirkimų konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektą sudaro:
1. Europos Humanitarinio universiteto naudojamų administravimo informacinių sistemų (toliau – AIS) vertinimas ir galimybių analizė dėl esamas sistemas konsoliduojančios AIS sukūrimo arba rinkoje esančios AIS pirkimo);
2. AIS techninė specifikacija, reikalinga AIS sukūrimo ar įsigijimo viešojo pirkimo vykdymui;
3. Konsultavimas raštu ir žodžiu, reikalinga AIS sukūrimo ar įsigijimo viešojo pirkimo vykdymui.
1. Europos Humanitarinio universiteto naudojamų administravimo informacinių sistemų (toliau – AIS) vertinimas ir galimybių analizė dėl esamas sistemas konsoliduojančios AIS sukūrimo arba rinkoje esančios AIS pirkimo);
2. AIS techninė specifikacija, reikalinga AIS sukūrimo ar įsigijimo viešojo pirkimo vykdymui;
3. Konsultavimas raštu ir žodžiu, reikalinga AIS sukūrimo ar įsigijimo viešojo pirkimo vykdymui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
TIEKĖJO SIŪLOMŲ SPECIALISTŲ, ATSAKINGŲ UŽ PIRKIMO SUTARTIES VYKDYMĄ, PATIRTIS
/
Lyginamasis svoris:
60
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
40
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 33057.85
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-09-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Paslaugų teikėjui (PT) įvykdžius įsipareigojimus pagal Sutartį (S) ne dėl PT kaltės Užsakovas (U) neatlieka apmokėjimo S nustatytais terminais, PT rašytiniu pareikalavimu U privalo sumokėti PT už kiekvieną uždelstą dieną 0,03% dydžio delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos, įskaitant PVM.
Jeigu PT vėluoja suteikti paslaugas ar ištaisyti jų trūkumus, U nuo kitos dienos PT skaičiuoja 0,03% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą k. d. nuo laiku nesuteiktų ir (ar) paslaugų su trūkumais kainos, įskaitant PVM, maksimalią delspinigių skaičiavimo ribą nustatant 20%, skaičiuojamų nuo S kainos, įskaitant PVM.
Jei PT nesuteikia paslaugų S ir jos prieduose nurodytu terminu arba suteiktos paslaugos neatitinka S ir jos prieduose nustatytų reikalavimų tokiu būdu, kad šių trūkumų neįmanoma ištaisyti S 3.4.3 p.nustatyta tvarka ir terminu, U nesumoka PT S 4.2 p. nurodytos kainos ir U rašytiniu pareikalavimu PT privalo sumokėti U 5% nuo Sutarties 4.2 p. nurodytos kainos dydžio baudą.
Jeigu PT vėluoja suteikti paslaugas ar ištaisyti jų trūkumus, U nuo kitos dienos PT skaičiuoja 0,03% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą k. d. nuo laiku nesuteiktų ir (ar) paslaugų su trūkumais kainos, įskaitant PVM, maksimalią delspinigių skaičiavimo ribą nustatant 20%, skaičiuojamų nuo S kainos, įskaitant PVM.
Jei PT nesuteikia paslaugų S ir jos prieduose nurodytu terminu arba suteiktos paslaugos neatitinka S ir jos prieduose nustatytų reikalavimų tokiu būdu, kad šių trūkumų neįmanoma ištaisyti S 3.4.3 p.nustatyta tvarka ir terminu, U nesumoka PT S 4.2 p. nurodytos kainos ir U rašytiniu pareikalavimu PT privalo sumokėti U 5% nuo Sutarties 4.2 p. nurodytos kainos dydžio baudą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |