Finansinio audito paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
120750163
Šeimyniškių g. 19
Vilnius
03219
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Jevaišaitė
Telefonas:
+370 60901216
El. paštas:
vitalija.jevaisaite@vilniausvystymas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.vilniausvystymas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5666
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722336Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=722336&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Finansinio audito paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79212100
-
Finansinio audito paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ perka 2023 m., 2024 m., 2025 m. Bendrovės finansinio audito paslaugas, paruoštas pagal Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, priimtus taikyti Europos Sąjungoje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79212100
-
Finansinio audito paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ perka 2023 m., 2024 m., 2025 m. Bendrovės finansinio audito paslaugas, paruoštas pagal Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, priimtus taikyti Europos Sąjungoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje ir (ar) Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais, jis Užsakovui moka 0,02 % (dvi šimtosios procento) dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną.
2. Jeigu Paslaugų teikėjas vėluoja ištaisyti Paslaugų trūkumus per nustatytą terminą, jis Užsakovui moka 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Paslaugų kainos (įkainio) be PVM už kiekvieną termino praleidimo dieną.
3. Paslaugų teikėjui 2 (du) ar daugiau kartų nesilaikius Sutarties 3.1.18 punkte nustatyto reikalavimo, jis Užsakovui turės sumokėti tokio dydžio baudą:
3.1. jei antrą kartą nesilaikoma nurodyto reikalavimo – 500,00 Eur;
3.2. jei trečią kartą nesilaikoma nurodyto reikalavimo – 800,00 Eur;
3.3. jei ketvirtą kartą ar daugiau nesilaikoma nurodyto reikalavimo – 1000,00 Eur už kiekvieną pažeidimą.
2. Jeigu Paslaugų teikėjas vėluoja ištaisyti Paslaugų trūkumus per nustatytą terminą, jis Užsakovui moka 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Paslaugų kainos (įkainio) be PVM už kiekvieną termino praleidimo dieną.
3. Paslaugų teikėjui 2 (du) ar daugiau kartų nesilaikius Sutarties 3.1.18 punkte nustatyto reikalavimo, jis Užsakovui turės sumokėti tokio dydžio baudą:
3.1. jei antrą kartą nesilaikoma nurodyto reikalavimo – 500,00 Eur;
3.2. jei trečią kartą nesilaikoma nurodyto reikalavimo – 800,00 Eur;
3.3. jei ketvirtą kartą ar daugiau nesilaikoma nurodyto reikalavimo – 1000,00 Eur už kiekvieną pažeidimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-13
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 90
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-13
Vietos laikas:
14:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |