Penktadienis, lapkričio 15 d.

Finansinio lizingo būdu perkamo naujo frontalinio krautuvo, įskaitant techninį aptarnavimą, pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams: Audrius Čepas
Telefonas: +370 67689402
El. paštas: a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624382
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Finansinio lizingo būdu perkamo naujo frontalinio krautuvo, įskaitant techninį aptarnavimą, pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

43250000  -  Frontaliniai vienkaušiai krautuvai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – finansinio lizingo būdu perkamas naujas frontalinis krautuvas, įskaitant techninį aptarnavimą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43250000  -  Frontaliniai vienkaušiai krautuvai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Krautuvo pristatymo vieta – Jurgeliškių k. 9, Šiaulių r. (Šiaulių regiono nepavojingų atliekų sąvartynas).
2. Pristatymo terminas – ne ilgesnis kaip 12 mėnesių nuo sutarties pasirašymo dienos.
3. Tiekėjas, prieš pristatant krautuvą 1 puktu nurodytu adresu, savo sąskaita įregistruoja krautuvą Žemės ūkio technikos registre ir ne mažiau 1 mėnesiui apdraudžia privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu. Pristatymo dieną krautuvas privalo turėti galiojantį draudimą.
4. Pradinė įmoka ne didesnė kaip 20 (dvidešimt) proc. nuo lizinguojamo objekto vertės. Likusios sumos apmokėjimo terminas – 36 mėnesiai mokant įmokas kas mėnesį, pradedant sekančiu mėnesiu po krautuvo pristatymo. Mokėjimai išdėstomi mokėjimų grafike, kuris pateikiamas kartu su pasiūlymu.
5. Garantijos ir techninės priežiūros sąlygos: 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai arba 5000 (penki tūkstančiai) variklio darbo valandų kokybės garantijos terminas, priklausomai nuo to, kuris terminas sueis pirmas, skaičiuojant nuo priėmimo – perdavimo akto pasirašymo dienos.
6. Techninis aptarnavimas atliekamas 1 punkte nurodytu adresu. Jeigu suteikti techninio aptarnavimo neįmanoma technikos eksploatacijos vietoje, suderinus su Užsakovu, Prekės tiekėjas savo sąskaita techniką pristato į remonto dirbtuves ir suteikus paslaugas grąžina atgal Užsakovui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Žalias pirkimas

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jei Prekės tiekėjas dėl savo kaltės nepristato prekės per 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo, Užsakovas raštu įspėjęs ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, gali taikyti 20,00 (dvidešimt eurų 00 ct) eurų dydžio baudą už kiekvieną pažeidimo dieną iki prekės pristatymo dienos. Baudos sumokėjimas neatleidžia Prekės tiekėjo nuo tolesnio tinkamo Sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
2. Užsakovas turi teisę atsisakyti priimti prekę, jei ji neatitinka Sutarties 2 priede “Techninė specifikacija” nurodytų reikalavimų. Tokiu atveju, Užsakovas raštu įspėjęs ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, gali taikyti 20,00 Eur (dvidešimt eurų 00 ct) dydžio baudą už kiekvieną pažeidimo dieną iki prekės, atitinkančios Sutarties 2 priede “Techninė specifikacija” nurodytus reikalavimus, pristatymo dienos. Baudos sumokėjimas neatleidžia Prekių tiekėjo nuo tolesnio tinkamo Sutartinių įsipareigojimų vykdymo.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-14
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-14
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Žalias pirkimas
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-07
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.