Finansų apskaitos ir personalo valdymo programų licencijų palaikymo, priežiūros ir naudotojų aptarnavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Ališauskaitė-Vorožeikinienė
Telefonas:
+370 68362042
El. paštas:
edita.vorozeikiniene@cpo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.cpo.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=748483Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=748483&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Finansų apskaitos ir personalo valdymo programų licencijų palaikymo, priežiūros ir naudotojų aptarnavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72222000
-
Informacijos sistemų arba technologijos strateginės peržiūros ir planavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
VšĮ Respublikinei Panevėžio ligoninei perkamos sistemų LABBIS, BONUS, SAVITARNA ir Cash.NET licencijų palaikymo ir naudotojų aptarnavimo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72222000
-
Informacijos sistemų arba technologijos strateginės peržiūros ir planavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
VšĮ Respublikinei Panevėžio ligoninei perkamos sistemų LABBIS, BONUS, SAVITARNA ir Cash.NET licencijų palaikymo ir naudotojų aptarnavimo ir paslaugos:
1) Finansų valdymo ir apskaitos informacinės sistemos „LABBIS“ palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
2) Darbo užmokesčio, darbo laiko apskaitos ir personalo valdymo bei apskaitos informacinės sistemos „BONUS“ palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
3) Darbo laiko apskaitos modulio SAVITARNA palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
4) POS programinės įrangos Cash.NET palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
5) Kitos papildomos paslaugos iki 150 val.
Išsamus paslaugų aprašymas ir kiti reikalavimai teikiamoms paslaugoms nustatyti pirkimo dokumentuose.
1) Finansų valdymo ir apskaitos informacinės sistemos „LABBIS“ palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
2) Darbo užmokesčio, darbo laiko apskaitos ir personalo valdymo bei apskaitos informacinės sistemos „BONUS“ palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
3) Darbo laiko apskaitos modulio SAVITARNA palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
4) POS programinės įrangos Cash.NET palaikymo ir aptarnavimo paslaugos 12 mėn.
5) Kitos papildomos paslaugos iki 150 val.
Išsamus paslaugų aprašymas ir kiti reikalavimai teikiamoms paslaugoms nustatyti pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
CPO LT pirkimą atlieka kitai perkančiajai organizacijai : VšĮ Respublikinė Panevėžio ligoninė (kodas 191340120).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose ir pridedamame Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už sutartyje numatytų įsipareigojimų nevykdymą, netinkamą vykdymą, sutartyje yra numatyti sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai, tokie kaip delspinigiai ir baudos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-15
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-15
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |