Finansų apskaitos, valdymo apskaitos ir klientų apskaitos (FAVAKA) sistema

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Zvereva
Telefonas: +370 61962322
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=652173
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Finansų apskaitos, valdymo apskaitos ir klientų apskaitos (FAVAKA) sistema
Nuorodos numeris:  615585
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Finansinės apskaitos, valdymo apskaitos, klientų aptarnavimo ir jiems teikiamų paslaugų informacinės sistemos, jos diegimo paslaugų pirkimas. Detalus pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Pirkimo dokumentuose.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Detalus Pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Pirkimo dokumentuose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Sistemos demonstracija (B)  /  Lyginamasis svoris:  30
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Specialistų patirtis (C)  /  Lyginamasis svoris:  30
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Žaliasis kriterijus (Ž)  /  Lyginamasis svoris:  5
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  35
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties pratęsimo aplinkybės nurodytos Sutarties SD dalyje ,,8. Sutarties galiojimas, pratęsimas, vykdymas". Galutinis Sutarties 44 punkte nurodytų diegimo paslaugų suteikimo terminas negali būti ilgesnis kaip 39 mėn. (neįskaitant 1 mėn. galutinio apmokėjimo termino).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Tiekėjų kvalifikacija yra tikrinama po Pirminių pasiūlymų pateikimo dienos, pašalinimo pagrindų nebuvimas yra tikrinamas tik Galimo laimėtojo.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, t. y. Paraiškų etape, privalo pateikti Paraišką su priedais (SPS priedas Nr. 1), Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS priedas Nr. 8) ir kitus dokumentus reikalaujamus pagal SPS 4 dalį. Pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius aktualius dokumentus, nurodytus SPS Priedas Nr. 2 „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal SPS nurodytą Pasiūlymų vertinimo kriterijų) po Galutinių pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias. Minimalius kvalifikacijos atitiktį pagrindžiančius dokumentus nurodytus SPS Priedas Nr. 3 (pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje), Tiekėjai turi pateikti kartu su Pirminiu pasiūlymu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Reikalaujamas pasiūlymo galiojimo užtikrinimas: ne mažiau kaip 0,5 proc. nuo Bendros pasiūlymo kainos EUR be PVM.
ir Sutarties įvykdymo užtikrinimas: Užtikrinimo dydis 3 proc. nuo fiksuotos FAVAKA IS sukūrimo ir įdiegimo kainos (Sutarties SD 4.1.1 punktas).
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Atsiskaitymas vykdomas pagal Techninės specifikacijos priede Nr. 9 nurodytus prieaugius.
Už tinkamai, laiku perduotas bei tinkamai suteiktas paslaugas Paslaugų gavėjas atsiskaito su Paslaugų teikėju pagal jo pateiktas ir Pirkėjo priimtas Sąskaitas.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 kalendorinių dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
Detalesnė informacija pateikiama Sutarties SD.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą Sutartyje bus numatyti delspinigiai ir baudos. Netesybų detalizavimas yra nurodytas SPS Priede Nr. 7 Paslaugų teikimo sutarties specialiojoje dalyje skyriuje ,,7. Atsakomybė".

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-08-29
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus Apygardos Teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-07-25
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.