Finansų ir ekonomikos skyriaus vadovo (-ės) (vyr. buhalterio (-ės)) paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Kretingos vandenys"
163994426
Padvarių k., Kretingos r.
Kretinga
97157
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Škrabienė
Telefonas:
+370 44578565
El. paštas:
ausra.skrabiene@kretingosvandenys.lt
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.kretingosvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2596
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716286Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=716286&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Finansų ir ekonomikos skyriaus vadovo (-ės) (vyr. buhalterio (-ės)) paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79211100
-
Buhalterijos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Finansų ir ekonomikos skyriaus vadovo (-ės) (vyr. buhalterio (-ės)) paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66171000
-
Finansų konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Švyturio g. 2A, Padvarių k. LT-97157 Kretingos r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Finansų ir ekonomikos skyriaus vadovo (-ės) (vyr. buhalterio (-ės)) paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Vieną kartą, 12 mėn. laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, nurodytus pirkimo dokumentuose. Kartu su pasiūlymu tiekėjas turi pateikti tik EBVPD. Visi pagal EBVPD pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodantys dokumentai bus reikalaujami tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo, galimo laimėtojo
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas nereikalaujamas
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už tinkamai ir faktiškai suteiktas Paslaugas Pirkėjas atsiskaito periodiniais mokėjimais per 10 (dešimt) kalendorinių dienų po Paslaugų atlikimo bei PVM sąskaitos faktūros už atliktas Paslaugas pateikimo Pirkėjui dienos
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą nustačius laimėjusį ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ūkio subjektų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas turės būti užtikrintas LR civilinio kodekso 6.70 str. nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais: netesybomis, LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija; draudimo bendrovės laidavimo raštu / liudijimu / polisu (kai teikiamas draudimo bendrovės laidavimo raštas/liudijimas/polisas, kartu su juo turi būti pateiktas ir jo apmokėjimą pagrindžiantis dokumentas) arba piniginiu užstatu, pervestu į PS sąskaitą LT737300010002533352, esančią AB „Swedbank“ banke, banko kodas 73000 ar kitais sutartyje, konkurso sąlygų 5 priede, numatytais būdais. Užtikrinimo vertė – 5 000 (penki tūkstančiai) eurų
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-10
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-10
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Švyturio g. 2A, Padvarių k. LT-97157 Kretingos r. sav.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su CVP IS pateiktais pasiūlymais, pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūrose
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |