Fizinės apsaugos, stebėjimo ir reagavimo, reagavimo į apsaugos signalizacijos pranešimus paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Panevėžio miesto savivaldybės administracija
288724610
Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys
Panevėžys
35200
LT
Asmuo ryšiams: Nijolė Geležienė
Telefonas: +370 45504472
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.panevezys.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=717686
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Fizinės apsaugos, stebėjimo ir reagavimo, reagavimo į apsaugos signalizacijos pranešimus paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79710000  -  Apsaugos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

„Kalnapilio“ arenos fizinės apsaugos, stebėjimo ir reagavimo, reagavimo į apsaugos signalizacijos pranešimus paslaugos. Adresas: Parko g. 12, Panevėžys. Objekto bendras plotas – 23 477 kv. metrai. Fizinė apsauga poste (preliminarus kiekis 12 mėn. - 4320 val.); papildoma fizinė apsauga renginiams su apsaugos vadovu (darbo dienomis, savaitgaliais ir šventinėmis dienomis) preliminarus kiekis 12 mėn. - 3000 val.); saugos tarnybos ekipažo atvykimas į objektą (preliminarus kiekis 12 mėn. - 50 kartų); reagavimas į pavojaus signalus objekte ir siunčiamo signalo iš apsaugos signalizacijos centralės 3G/4G ryšio užtikrinimas, 24h/para (preliminarus kiekis 12 mėn. – 12 mėn.).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79710000  -  Apsaugos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Parko g.12, Panevėžys
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

„Kalnapilio“ arenos fizinės apsaugos, stebėjimo ir reagavimo, reagavimo į apsaugos signalizacijos pranešimus paslaugos. Adresas: Parko g. 12, Panevėžys. Objekto bendras plotas – 23 477 kv. metrai. Fizinė apsauga poste (preliminarus kiekis 12 mėn. - 4320 val.); papildoma fizinė apsauga renginiams su apsaugos vadovu (darbo dienomis, savaitgaliais ir šventinėmis dienomis) preliminarus kiekis 12 mėn. - 3000 val.); saugos tarnybos ekipažo atvykimas į objektą (preliminarus kiekis 12 mėn. - 50 kartų); reagavimas į pavojaus signalus objekte ir siunčiamo signalo iš apsaugos signalizacijos centralės 3G/4G ryšio užtikrinimas, 24h/para (preliminarus kiekis 12 mėn. – 12 mėn.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
8.1. Paslaugos teikiamos 12 (dvylika) mėnesių nuo Sutarties pasirašymo su galimybe pratęsti Paslaugų teikimo terminą 1 (vieną) kartą 12 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD ir deklaraciją reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Laiku nesuteikęs Paslaugų ar jų dalies, aprašytų techninėje specifikacijoje, tai yra pažeidęs terminą daugiau kaip vieną dieną nuo Paslaugų (ar jų dalies) suteikimo termino pabaigos, Tiekėjas moka Užsakovui 0,05 % (penkių šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 Eur (penkiasdešimt eurų) už vieną vėlavimo laikotarpį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-20
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-10-20
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-20
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Panevėžio miesto savivaldybės administracija, 316 kab., Laisvės a.20, Panevėžys

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-05
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.