Frontalinio krautuvo su pasukama strėle ir priedais pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Savivaldybės įmonė "Kompata"
155402647
Ažušilės g. 20, Ignalinos m., 30127 Ignalinos r. sav.
Ignalina
30127
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Šatienė
Telefonas: +370 38652095
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.kompata.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=758785
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Savivaldybės įmonė
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Atliekų tvarkymas ir išvežimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Frontalinio krautuvo su pasukama strėle ir priedais pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34921100  -  Kelių šluojamosios mašinos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Frontalinis krautuvas su pasukama strėle ir priedais nurodytais pirkimo dokumentuose.Prekės pristatymo terminas: ne ilgiau kaip 120 dienų nuo pirkimo – pardavimo sutarties pasirašymo dienos.Frontalinio krautuvo pardavėjas turi būti įgaliotas gamintojo atstovas ir turėti teisę atlikti garantinį remontą ir techninį aptarnavimą arba tiekėjas turi turėti oficialų susitarimą su kitu ūkio subjektu, kuris turi teisę prižiūrėti ir remontuoti siūlomą automobilį.Autorizuotas (oficialus) siūlomos prekės servisas Lietuvoje (būtina nurodyti adresus). Serviso tarnybos reagavimo laikas: darbo dienomis per 24 val., savaitgaliais ir švenčių dienomis per 48 val. nuo pirkėjo pranešimo pardavėjui (telefonu, el. paštu, žinute ar pan.).Su preke kartu turi būti pateikiama avarinio sustojimo ženklas, atitinkanti galiojančių norminių aktų komplektaciją vaistinėlė, gesintuvas, kurio galiojimo data ne mažiau kaip 3 mėn.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 97000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34921100  -  Kelių šluojamosios mašinos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Frontalinis krautuvas su pasukama strėle ir priedais nurodytais pirkimo dokumentuose.Prekės pristatymo terminas: ne ilgiau kaip 120 dienų nuo pirkimo – pardavimo sutarties pasirašymo dienos.Frontalinio krautuvo pardavėjas turi būti įgaliotas gamintojo atstovas ir turėti teisę atlikti garantinį remontą ir techninį aptarnavimą arba tiekėjas turi turėti oficialų susitarimą su kitu ūkio subjektu, kuris turi teisę prižiūrėti ir remontuoti siūlomą automobilį.Autorizuotas (oficialus) siūlomos prekės servisas Lietuvoje (būtina nurodyti adresus). Serviso tarnybos reagavimo laikas: darbo dienomis per 24 val., savaitgaliais ir švenčių dienomis per 48 val. nuo pirkėjo pranešimo pardavėjui (telefonu, el. paštu, žinute ar pan.).Su preke kartu turi būti pateikiama avarinio sustojimo ženklas, atitinkanti galiojančių norminių aktų komplektaciją vaistinėlė, gesintuvas, kurio galiojimo data ne mažiau kaip 3 mėn.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 97000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, ir deklaruodamas, kad jis ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka reikalavimus tiekėjams (pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartus) pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), bei kitus dokumentus, kurie nurodyti pirkimo dokumentuose. EBVPD pildomas ji įkėlus į Europos komisijos interneto svetainę adresu https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt, o užpildžius atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pardavėjas, nepristatęs Pirkėjui Prekės iki sutartyje nurodyto termino, sumoka netesybas – 3 proc. sutarties vertės, kuri laikytina minimaliais Pirkėjo nuostoliais. Netesybų sumokėjimas neatleidžia Sutarties šalių nuo pareigos vykdyti pirkimo Sutartyje prisiimtinus įsipareigojimus.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-30
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
SĮ "Kompata" adresu Ažušilės g. 20, Ignalina

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g.9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-09
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Tiekėjų kvalifikacinės atrankos kriterijuose
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.