Gamybos, pramonės paskirties pastato – dirbtuvių 61G1p, Europos pr. 27, Kaune, rekonstravimo darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kudirkaitė
Telefonas: +370 37200180
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=615619
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Gamybos, pramonės paskirties pastato – dirbtuvių 61G1p, Europos pr. 27, Kaune, rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Gamybos, pramonės paskirties pastato – dirbtuvių 61G1p, Europos pr. 27, Kaune, rekonstravimo darbų atlikimas pagal pridedamą techninę dokumentaciją, t. y., pagal techninį projektą „Gamybos, pramonės paskirties pastato – dirbtuvių 61G1p, Europos pr. 27, Kaune, rekonstravimo projektas“ ir darbų kiekių žiniaraščius (sąmatas), darbo projekto parengimas ir darbams atlikti būtinų inžinerinių paslaugų (kadastrinių, geodezinių matavimų atlikimas, pastatų energinio naudingumo sertifikavimas, vykdymo dokumentacijos, kadastrinių matavimo bylų parengimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas Statybos užbaigimo dokumentas)) suteikimas, informacinių (laikinojo ir nuolatinio) stendų įrengimas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 12630549.57  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Europos pr. 27, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Gamybos, pramonės paskirties pastato – dirbtuvių 61G1p, Europos pr. 27, Kaune, rekonstravimo darbų atlikimas pagal pridedamą techninę dokumentaciją, t. y., pagal techninį projektą „Gamybos, pramonės paskirties pastato – dirbtuvių 61G1p, Europos pr. 27, Kaune, rekonstravimo projektas“ ir darbų kiekių žiniaraščius (sąmatas), darbo projekto parengimas ir darbams atlikti būtinų inžinerinių paslaugų (kadastrinių, geodezinių matavimų atlikimas, pastatų energinio naudingumo sertifikavimas, vykdymo dokumentacijos, kadastrinių matavimo bylų parengimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas Statybos užbaigimo dokumentas)) suteikimas, informacinių (laikinojo ir nuolatinio) stendų* įrengimas.
Darbų atlikimo terminas yra ne ilgiau kaip 12 mėnesių nuo Statybos darbų pradžios. Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 3 mėn., jei atsiranda sutarties 42 punkte nurodytos aplinkybės, kurios nepriklauso nuo rangovo. Į darbų atlikimo terminą neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kurio poreikis atsiranda ne dėl rangovo kaltės.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 23
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Kiekis (apimtis) gali būti keičiamas, jei neviršijama sutarties 7.4 papunktyje nurodyta vertė (5 proc. nuo pradinės sutarties vertės) ir esant šioms aplinkybėms:
- duomenų apie inžinerinius tinklus, kitus objekte esančius statinius, jų įrengimą nebuvimas arba klaidingi duomenys;
- aiškiai įrodomi praleidimai, neatitikimai ar klaidos užsakovo pateiktame projekte ar darbų vykdymo metu paaiškėjusios situacijos nesutapimas su projekto duomenimis, kurių rangovas pagrįstai negalėjo numatyti;
- darbus kontroliuojančių institucijų ar teisės aktų, susijusių su vykdomais darbais, reikalavimų pasikeitimas sutarties vykdymo metu;
- įvykdyto ar vykdomo projekto vientisumo užtikrinimas;
- kai būtina atlikti papildomą, sutartyje nenumatytą darbą, be kurio rangovas negali tinkamai įvykdyti sutarties;
- kai projekte nurodytos medžiagos, įranga, prekės ar kt. turi būti keičiamos kitomis, ne brangesnėmis ir ne blogesnių savybių, medžiagomis, nes jos negaminamos (neparduodamos) ir pateikiami tai įrodantys dokumentai.
Galimų pakeitimų būtinumas turi būti pagrįstas dokumentais ir įformintas susitarimu, kurį pasirašo užsakovas ir rangovas ir kuris laikomas neatskiriama sutarties dalimi.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto identifikacijos duomenys: Projektas iš dalies finansuojamas ES struktūrinių fondų lėšomis pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos įgyvendinimo priemonę Nr. 07.1.1-CPVA-R-904-21-0015 „Buvusios Aviacijos gamyklos angaro konversija“.
II.2.14)

Papildoma informacija

II.2.7 punkte nurodytą sutarties maksimalų terminą sudaro: darbų atlikimo terminas - 12 mėn., darbų pridavimas - 55 d., apmokėjimas - ne ilgiau kaip 60 kalendorinių dienų, darbų atlikimo termino pratęsimas - 3 mėn.. darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis - ne ilgiau kaip 4 mėn.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

irkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-02-03
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-06-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-02-03
Vietos laikas:  11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą, patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose, ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo Rangovo pateiktų atitinkamo mokėjimo dokumentų gavimo arba nuo Sutartyje nurodytų galutinio mokėjimo sumai gauti reikalingų dokumentų gavimo dienos, t.y.: ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija arba ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
Nurodyti apmokėjimo terminai gali būti keičiami, tačiau jie nebus ilgesni nei nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2021-12-31
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.