Šeštadienis, lapkričio 09 d.

Gargždų „Saulutės“ lopšelio – darželio pastato, esančio Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos r., modernizavimo darbų ir paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams: Dovilė Šličiuvienė
Telefonas: +370 46452332
Faksas: +370 46472005
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipedos-r.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680159
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Gargždų „Saulutės“ lopšelio – darželio pastato, esančio Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos r., modernizavimo darbų ir paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45214100  -  Vaikų darželių pastatų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Modernizavimo darbai ir paslaugos reiškia šių veiklų visumą:
1. Statinio projekto parengimą;
2. Statinio projekto vykdymo priežiūros atlikimą;
3. Modernizavimo priemonių įdiegimą Pastate ir kitų statybos darbų, kuriuos būtina atlikti atnaujinant Pastatą, atlikimą per Modernizavimo terminą;
4. Ne žemesnės kaip B Pastato energinio naudingumo klasės pasiekimą;
5. Ne blogesnių nei Techninės specifikacijos 4.3 punkte nurodytų mikroklimato sąlygų palaikymą Pastato patalpose Garantinio laikotarpio metu;
6. Pastato patalpų mikroklimato sąlygų palaikymo stebėsenos sistemos įrengimą vadovaujantis Techninės specifikacijos 3 priede nurodytais reikalavimais per Modernizavimo terminą ir jos funkcionavimo užtikrinimą Garantinio laikotarpio metu;
7. Lyginamojo energijos suvartojimo, kuris nebūtų didesnis už Garantuotą energijos suvartojimą, pasiekimo užtikrinimą Garantinio laikotarpio metu;
8. Kitų reikalavimų, nustatytų pirkimo dokumentuose, užtikrinimą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71322000  -  Civilinės inžinerijos statinių statybos inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos raj.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Modernizavimo darbai ir paslaugos reiškia šių veiklų visumą:
1. Statinio projekto parengimą;
2. Statinio projekto vykdymo priežiūros atlikimą;
3. Modernizavimo priemonių įdiegimą Pastate ir kitų statybos darbų, kuriuos būtina atlikti atnaujinant Pastatą, atlikimą per Modernizavimo terminą;
4. Ne žemesnės kaip B Pastato energinio naudingumo klasės pasiekimą;
5. Ne blogesnių nei Techninės specifikacijos 4.3 punkte nurodytų mikroklimato sąlygų palaikymą Pastato patalpose Garantinio laikotarpio metu;
6. Pastato patalpų mikroklimato sąlygų palaikymo stebėsenos sistemos įrengimą vadovaujantis Techninės specifikacijos 3 priede nurodytais reikalavimais per Modernizavimo terminą ir jos funkcionavimo užtikrinimą Garantinio laikotarpio metu;
7. Lyginamojo energijos suvartojimo, kuris nebūtų didesnis už Garantuotą energijos suvartojimą, pasiekimo užtikrinimą Garantinio laikotarpio metu;
8. Kitų reikalavimų, nustatytų pirkimo dokumentuose, užtikrinimą.
Tikslios perkamų darbų ir paslaugų savybės nustatytos pateiktoje techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Kartu su pasiūlymu teikiamas EBVPD.
2. Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams), ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi. Perkančioji organizacija netikrina fizinių asmenų (specialistų), kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, ir kuriuos, pirkimo laimėjimo atveju, tiekėjas ketina įdarbinti (kvazisubtiekėjų) pašalinimo pagrindų.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutartį sudaro du pagrindiniai laikotarpiai: (i) Modernizavimo terminas ir (ii) Garantinis laikotarpis. Tiekėjas įsipareigoja Sutartyje nustatyta tvarka ir laikantis nustatytų reikalavimų suteikti Modernizavimo darbus ir paslaugas – suprojektuoti, suplanuoti ir įdiegti Pastate Modernizavimo priemones ir Monitoringo sistemą tam, kad Pastatas atitiktų ne žemesnę nei B energijos efektyvumo klasę, būtų pasiektas Energijos sutaupymas ir užtikrinta, kad Garantinio laikotarpio metu Lyginamasis energijos suvartojimas nebūtų didesnis už Pasiūlyme deklaruotą Garantuotą energijos suvartojimą;
2. Mokėjimai vykdomi kiekvieną kalendorinį mėnesį, atsižvelgiant į darbų kiekį, atliktą per ataskaitinį mėnesį.
3. Tiekėjas sutarties įvykdymo užtikrinimą turi pateikti ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - ne mažesnė nei 10 proc. nuo Sutarties 15.1 punkte nurodytos sumos EUR be PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-05
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-04-05
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-05
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 210 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra
prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja. Susipažinimo su
pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių
institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

1. Pirkimas vykdomas elektroniniu būdu. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu:https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/).
2. Suma, kuria užtikrinamas pasiūlymo galiojimas, turi būti ne mažesnė kaip 10 000,00 Eur.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas: +370 46390960
Interneto adresas: https://klat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-14

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.