Gatvių apšvietimo įrenginių: šviestuvų, gembių bei atramų montavimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Matonytė
Telefonas:
+370 31390012
El. paštas:
asta.matonyte@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702406Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702406&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Gatvių apšvietimo įrenginių: šviestuvų, gembių bei atramų montavimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45316100
-
Lauko apšvietimo įrenginių montavimas
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatomi darbų kiekiai pateikti Darbų kiekių žiniaraštyje (Pirkimo dokumentų 3 priedas). Darbai atliekami pagal Techninėje specifikacijoje (Pirkimo dokumentų 2 priedas) nustatytus reikalavimus.
Detalesnė informacija pateikta šio skelbimo II.2.4) punkte.
Detalesnė informacija pateikta šio skelbimo II.2.4) punkte.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45316100
-
Lauko apšvietimo įrenginių montavimas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Druskininkai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatomi darbų kiekiai pateikti Darbų kiekių žiniaraštyje (Pirkimo dokumentų 3 priedas). Darbai atliekami pagal Techninėje specifikacijoje (Pirkimo dokumentų 2 priedas) nustatytus reikalavimus.
Preliminarios darbų apimtys:
1. Betoninio, įleidžiamo, grybo pavidalo, pamato metalinei cinkuotai atramai montavimas (su apsaugine guma) – 226 vnt.
2. Metalinės (cinkuotos) gatvių apšvietimo atramos montavimas – 140 vnt.
3. Išorės gatvių apšvietimo šviestuvo (LED) montavimas - 140 vnt.
4. Kabelio AL tiesimas paruoštose tranšėjose arba įtraukimas į plastikinius vamzdžius – 3230 m.
5. Iki 10 modulių (be automatinių jungiklių) paskirstymo skydelių surinkimas ir montavimas – 12 vnt.
6. Gatvės apšvietimo valdymo spintos pastatymas (su magnetiniais paleidėjais, automatiniais išjungėjais, astronominiu laikrodžiu ir kt. įranga, reikalinga apšvietimo valdymui) (su pamatu) – 1 vnt.
7. Žemės darbai.
8. Geodezinės išpildomosios dokumentacijos parengimas teisės aktų nustatyta tvarka.
Preliminarios darbų apimtys:
1. Betoninio, įleidžiamo, grybo pavidalo, pamato metalinei cinkuotai atramai montavimas (su apsaugine guma) – 226 vnt.
2. Metalinės (cinkuotos) gatvių apšvietimo atramos montavimas – 140 vnt.
3. Išorės gatvių apšvietimo šviestuvo (LED) montavimas - 140 vnt.
4. Kabelio AL tiesimas paruoštose tranšėjose arba įtraukimas į plastikinius vamzdžius – 3230 m.
5. Iki 10 modulių (be automatinių jungiklių) paskirstymo skydelių surinkimas ir montavimas – 12 vnt.
6. Gatvės apšvietimo valdymo spintos pastatymas (su magnetiniais paleidėjais, automatiniais išjungėjais, astronominiu laikrodžiu ir kt. įranga, reikalinga apšvietimo valdymui) (su pamatu) – 1 vnt.
7. Žemės darbai.
8. Geodezinės išpildomosios dokumentacijos parengimas teisės aktų nustatyta tvarka.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
38
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2. 7 punkte Sutarties terminas nurodytas atsižvelgiant į abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminą (darbų atlikimo terminas - 36 mėn. nuo darbų pradžios, maksimalus mokėjimo terminas - 60 dienų).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Finansinio ir ekonominio pajėgumo reikalavimai nekeliami.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas per 10 (dešimt) dienų nuo sutarties pasirašymo dienos privalės pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą - deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, banko ar kitos kredito įstaigos, arba Rangovo išduotą (Sutarties įvykdymui užtikrinti deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje) besąlygišką ir neatšaukiamą pirkimo sutarties sąlygų įvykdymo garantiją arba draudimo bendrovės besąlyginį ir neatšaukiamą laidavimo raštą, Užsakovui priimtina forma bei visus lydinčių dokumentų originalus (jeigu reikalaujama pirkimo dokumentuose). Garantijos (laidavimo) suma: ne mažiau kaip 10 000 Eur.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-07-31
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-04
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Druskininkų savivaldybės administracijoje, Vasario 16-osiosg. 7, LT-66118 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1.Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |