GERIATRIJOS SKYRIAUS PASTATO REKONSTRAVIMO DARBŲ, KEIČIANT PASTATO PASKIRTĮ Į GYDYMO, PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Respublikinė Šiaulių ligoninė
245386220
V. Kudirkos g. 99, LT-76231 Šiauliai
Šiauliai
76231
LT
Asmuo ryšiams:
Dovilė Černiauskienė
Telefonas:
+370 41524514
El. paštas:
dovile.cerniauskiene@siauliuligonine.lt
Faksas:
+370 41524514
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://wwww.siauliuligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6297
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679844Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=679844&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
GERIATRIJOS SKYRIAUS PASTATO REKONSTRAVIMO DARBŲ, KEIČIANT PASTATO PASKIRTĮ Į GYDYMO, PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45215100
-
Su sveikatos apsauga susijusių pastatų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
GERIATRIJOS SKYRIAUS PASTATO REKONSTRAVIMO DARBŲ, KEIČIANT PASTATO PASKIRTĮ Į GYDYMO, PIRKIMAS
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 3305785.12
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45215100
-
Su sveikatos apsauga susijusių pastatų statybos darbai
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbo projekto parengimas - 1 kompl.
Esamo pastato – Katilinės, įskaitant ir kaminą, ardymo (demontavimo darbai) - 1 komp.
Statinio konstrukcijų įrengimo darbai - 1 kompl.
Statinio architektūros darbai - 1 kompl.
Statinio vidaus vandentiekio ir nuotekų šalinimo sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Šilumos tiekimo punkto įrengimo darbai - 1 komp.
Statinio šildymo,vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Medicininių dujų (deguonies) tiekimo sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Elektrotechnikos darbai - 1 kompl.
Elektroninių ryšių (telekomunikacijų) sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Apsauginės signalizacijos sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Gaisro aptikimo ir gaisrinės signalizacijos sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Procesų valdymo ir automatizacijos darbai - 1 kompl.
Lauko vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklų įrengimo darbai (I etapo darbai) - 1 kompl.
Lauko šilumos tinklų įrengimo darbai -1 kompl.
Lauko elektros tinklų įrengimo darbai (I etapo darbai) -1 kompl.
Sklypo sutvarkymo darbai (I etapo darbai) - 1 kompl.
Požeminių inžinerinių tinklų geodezinių nuotraukų parengimas - 1 kompl.
Statinių (pastato, kelių, aikštelės,pėsčiųjų takų, šilumos tiekimo trąsų ir kitų registruotinių
objektų, sukurtų rangos sutarties vykdymo metu) kadastriniai matavimai) - 1 kompl.
Esamo pastato – Katilinės, įskaitant ir kaminą, ardymo (demontavimo darbai) - 1 komp.
Statinio konstrukcijų įrengimo darbai - 1 kompl.
Statinio architektūros darbai - 1 kompl.
Statinio vidaus vandentiekio ir nuotekų šalinimo sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Šilumos tiekimo punkto įrengimo darbai - 1 komp.
Statinio šildymo,vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Medicininių dujų (deguonies) tiekimo sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Elektrotechnikos darbai - 1 kompl.
Elektroninių ryšių (telekomunikacijų) sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Apsauginės signalizacijos sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Gaisro aptikimo ir gaisrinės signalizacijos sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Procesų valdymo ir automatizacijos darbai - 1 kompl.
Lauko vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklų įrengimo darbai (I etapo darbai) - 1 kompl.
Lauko šilumos tinklų įrengimo darbai -1 kompl.
Lauko elektros tinklų įrengimo darbai (I etapo darbai) -1 kompl.
Sklypo sutvarkymo darbai (I etapo darbai) - 1 kompl.
Požeminių inžinerinių tinklų geodezinių nuotraukų parengimas - 1 kompl.
Statinių (pastato, kelių, aikštelės,pėsčiųjų takų, šilumos tiekimo trąsų ir kitų registruotinių
objektų, sukurtų rangos sutarties vykdymo metu) kadastriniai matavimai) - 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 3305785.12
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą 30 dienų (sutarties 6.4 p.)
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
projektas „Geriatrinių paslaugų prieinamumo didinimas
VŠĮ Respublikinėje Šiaulių ligoninėje“, Nr.08.1.3-2-CPVA-V-601-02-0006
VŠĮ Respublikinėje Šiaulių ligoninėje“, Nr.08.1.3-2-CPVA-V-601-02-0006
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei
pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi
atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų
dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi
atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų
dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo forma yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito
įstaigos arba laidavimas, išduotas draudimo bendrovės. Užtikrinimo vertė 10 proc. Sutarties
kainos.
2. Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo 0,02 % Sutarties kainos per dieną
3. Tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė: yra.
4. Mokėjimas detalizuotas VI.3 dal.
įstaigos arba laidavimas, išduotas draudimo bendrovės. Užtikrinimo vertė 10 proc. Sutarties
kainos.
2. Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo 0,02 % Sutarties kainos per dieną
3. Tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė: yra.
4. Mokėjimas detalizuotas VI.3 dal.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-29
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Kadangi šią Sutartį numatoma finansuoti iš ES struktūrinių fondų lėšų, naudojant sąskaitų
apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, vadovaujantis
2020-03-26 LR finansų ministro įsakymo Nr. 1K-75, 2.7 p. apmokėjimo terminai:
- ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus
galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų
ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos
paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
2. Rangovui pageidaujant, gali būti išmokamas 30 proc. avansas nuo Sutarties kainos.
3. Perkančioji organizacija numato surengti objekto apžiūros susitikimą su rangovais, kuris
įvyks 2022 m. gruodžio 22 d. 10.00 val. adresu: Viešosios įstaigos Respublikinės Šiaulių
ligoninės Infrastruktūros padalinys (IV korpusas), V.Kudirkos g. 99, Šiauliai. Susitikimo tikslas –
geriau susipažinti su perkančiosios organizacijos poreikiais, vietoje apžiūrėti planuojamus
darbus. Susitikimo metu nebus rašomas protokolas. Po pirkimo objekto apžiūros rangovai
galės teikti iškilusius klausimus per CVP IS, į kuriuos perkančioji organizacija atsakys per CVP
IS visiems prie pirkimo prisijungusiems rangovams.
apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, vadovaujantis
2020-03-26 LR finansų ministro įsakymo Nr. 1K-75, 2.7 p. apmokėjimo terminai:
- ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus
galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų
ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos
paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
2. Rangovui pageidaujant, gali būti išmokamas 30 proc. avansas nuo Sutarties kainos.
3. Perkančioji organizacija numato surengti objekto apžiūros susitikimą su rangovais, kuris
įvyks 2022 m. gruodžio 22 d. 10.00 val. adresu: Viešosios įstaigos Respublikinės Šiaulių
ligoninės Infrastruktūros padalinys (IV korpusas), V.Kudirkos g. 99, Šiauliai. Susitikimo tikslas –
geriau susipažinti su perkančiosios organizacijos poreikiais, vietoje apžiūrėti planuojamus
darbus. Susitikimo metu nebus rašomas protokolas. Po pirkimo objekto apžiūros rangovai
galės teikti iškilusius klausimus per CVP IS, į kuriuos perkančioji organizacija atsakys per CVP
IS visiems prie pirkimo prisijungusiems rangovams.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |