GERIATRIJOS SKYRIAUS PASTATO REKONSTRAVIMO DARBŲ, KEIČIANT PASTATO PASKIRTĮ Į GYDYMO, PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Respublikinė Šiaulių ligoninė
245386220
V. Kudirkos g. 99, LT-76231 Šiauliai
Šiauliai
76231
LT
Asmuo ryšiams: Dovilė Černiauskienė
Telefonas: +370 41524514
Faksas: +370 41524514
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://wwww.siauliuligonine.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=662413
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

GERIATRIJOS SKYRIAUS PASTATO REKONSTRAVIMO DARBŲ, KEIČIANT PASTATO PASKIRTĮ Į GYDYMO, PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

GERIATRIJOS SKYRIAUS PASTATO REKONSTRAVIMO DARBŲ, KEIČIANT PASTATO PASKIRTĮ Į GYDYMO, PIRKIMAS
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
45215100  -  Su sveikatos apsauga susijusių pastatų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbo projekto parengimas - 1 kompl.
Esamo pastato – Katilinės, įskaitant ir kaminą, ardymo (demontavimo darbai) - 1 komp.
Statinio konstrukcijų įrengimo darbai - 1 kompl.
Statinio architektūros darbai - 1 kompl.
Statinio vidaus vandentiekio ir nuotekų šalinimo sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Šilumos tiekimo punkto įrengimo darbai - 1 komp.
Statinio šildymo,vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Medicininių dujų (deguonies) tiekimo sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Elektrotechnikos darbai - 1 kompl.
Elektroninių ryšių (telekomunikacijų) sistemų įrengimo darbai - 1 kompl.
Apsauginės signalizacijos sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Gaisro aptikimo ir gaisrinės signalizacijos sistemos įrengimo darbai - 1 kompl.
Procesų valdymo ir automatizacijos darbai - 1 kompl.
Lauko vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklų įrengimo darbai (I etapo darbai) - 1 kompl.
Lauko šilumos tinklų įrengimo darbai -1 kompl.
Lauko elektros tinklų įrengimo darbai (I etapo darbai) -1 kompl.
Sklypo sutvarkymo darbai (I etapo darbai) - 1 kompl.
Požeminių inžinerinių tinklų geodezinių nuotraukų parengimas - 1 kompl.
Statinių (pastato, kelių, aikštelės,pėsčiųjų takų, šilumos tiekimo trąsų ir kitų registruotinių
objektų, sukurtų rangos sutarties vykdymo metu) kadastriniai matavimai) - 1 kompl.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 11
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
1 kartą 30 dienų (sutarties 6.4 p.)
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: projektas „Geriatrinių paslaugų prieinamumo didinimas
VŠĮ Respublikinėje Šiaulių ligoninėje“, Nr.08.1.3-2-CPVA-V-601-02-0006

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei
pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi
atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų
dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo forma yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito
įstaigos arba laidavimas, išduotas draudimo bendrovės. Užtikrinimo vertė 10 proc. Sutarties
kainos.
2. Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo 0,02 % Sutarties kainos per dieną
3. Tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė: yra.
4. Mokėjimas detalizuotas VI.3 dal.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-07
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-07
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Kadangi šią Sutartį numatoma finansuoti iš ES struktūrinių fondų lėšų, naudojant sąskaitų
apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, vadovaujantis
2020-03-26 LR finansų ministro įsakymo Nr. 1K-75, 2.7 p. apmokėjimo terminai:
- ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus
galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų
ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos
paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
2. Rangovui pageidaujant, gali būti išmokamas 30 proc. avansas nuo Sutarties kainos.
3. Perkančioji organizacija numato surengti objekto apžiūros susitikimą su rangovais, kuris
įvyks 2022 m. rugsėjo 29 d. 10.00 val. adresu: Viešosios įstaigos Respublikinės Šiaulių
ligoninės Infrastruktūros padalinys (IV korpusas), V.Kudirkos g. 99, Šiauliai. Susitikimo tikslas –
geriau susipažinti su perkančiosios organizacijos poreikiais, vietoje apžiūrėti planuojamus
darbus. Susitikimo metu nebus rašomas protokolas. Po pirkimo objekto apžiūros rangovai
galės teikti iškilusius klausimus per CVP IS, į kuriuos perkančioji organizacija atsakys per CVP
IS visiems prie pirkimo prisijungusiems rangovams.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-20
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.