Geriatrijos skyriaus patalpų kapitalinio remonto darbai (08.1.3-CPVA-V-601-02-0004)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Regioninė Telšių ligoninė
180390741
Kalno g.40
Telšiai
LT-87134
LT
Asmuo ryšiams:
Petras Valuckis
Telefonas:
+370 44477008
El. paštas:
petras.valuckis@telsiuligonine.lt
Faksas:
+370 44477009
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://rtl.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7996
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=655509Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=655509&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Geriatrijos skyriaus patalpų kapitalinio remonto darbai (08.1.3-CPVA-V-601-02-0004)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Viešoji įstaiga Regioninė Telšių ligoninė įgyvendindama 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-601 „Sveiko senėjimo paslaugų kokybės gerinimas“ projektą Nr. 08.1.3-CPVA-V-601-02-0004 „Geriatrijos paslaugų plėtra VšĮ Regioninėje Telšių ligoninėje“, perka VšĮ Regioninės Telšių ligoninės gydymo paskirties pastato, kurio unikalus Nr. 7896-6001-3183 (žymėjimas plane - 16D3b), esančio adresu Kalno g. 40, Telšiai (toliau – Pastatas), patalpų, kuriuose planuojama įsteigti geriatrijos skyrių, kapitalinio remonto darbus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Viešoji įstaiga Regioninė Telšių ligoninė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbus planuojama atlikti pagal parengtą statinio techninį projektą, kuris pateiktas kartu su pirkimo sąlygomis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 571041.32
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šalims raštu išreiškus tam sutikimą, Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 45 (keturiasdešimt penkioms) kalendorinėms dienoms.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą Nr. 08.1.3-CPVA-V-601-02-0004 „Geriatrijos paslaugų plėtra VšĮ Regioninėje Telšių ligoninėje“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) – preliminariai patvirtinantį, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai, pildydami Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma, kurios pavyzdys, pritaikytas šiam pirkimui, yra pateiktas kartu su pirkimo dokumentais (8 priedas).
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys jam keliamus kvalifikacijos ar kitus reikalavimus atitikimą.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys jam keliamus kvalifikacijos ar kitus reikalavimus atitikimą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjams taikomi kvalifikaciniai ir kiti reikalavimai nurodyti/įtvirtinti pirkimo sąlygose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Darbai turi būti atlikti per 4 (keturis) mėnesius nuo pirkimo sutartyje nurodytų darbų pradžios;
2. Rangovas, kad užtikrintų tinkamą Sutarties (į)vykdymą, privalo Užsakovui, ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos, pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą, kurio forma yra/gali būti banko garantija/laidavimas, išduota banko ar kitos kredito/draudimo įstaigos. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis 5 (penki) proc. nuo pradinės Sutarties vertės su PVM;
2. Rangovas, kad užtikrintų tinkamą Sutarties (į)vykdymą, privalo Užsakovui, ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos, pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą, kurio forma yra/gali būti banko garantija/laidavimas, išduota banko ar kitos kredito/draudimo įstaigos. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis 5 (penki) proc. nuo pradinės Sutarties vertės su PVM;
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-26
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-26
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Viešoji įstaiga Regioninė Telšių ligoninė, Kalno g. 40 87134, Telšiai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
76299
LT
Telefonas:
+370 65216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://sat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |