Gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastato, L. Ivinskio g. 7, Rietave, statybos darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Rietavo savivaldybės administracija
188747184
Laisvės a. 3, Rietavas
Rietavas
90311
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Smilgevičienė
Telefonas:
+370 44873225
El. paštas:
jurgita.smilgeviciene@rietavas.lt
Faksas:
+370 44873222
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://rietavas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7113
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=629584Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=629584&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastato, L. Ivinskio g. 7, Rietave, statybos darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Darbai vykdomi pagal UAB „Statybų inžinerinė strategija“ 2021 m. parengtą techninį projektą „Gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) statinio, L. Ivinskio g. 7, Rietavo m., Rietavo m. sen., Rietavo sav., statybos projektas“ Nr. STIST/2021/STP-75, patvirtintą Rietavo savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. sausio 18 d. įsakymu Nr. AV-31 ir 2022 m. sausio 28 d. leidimą statyti naują statinį Nr. LSNS-84-220128-00001.
Statinio kategorija – Neypatingas statinys
Statinio rūšis – Nauja statyba
Statinių grupė – gyvenamosios paskirties pastatai (įvairių socialinių grupių asmenims)
Statinio kategorija – Neypatingas statinys
Statinio rūšis – Nauja statyba
Statinių grupė – gyvenamosios paskirties pastatai (įvairių socialinių grupių asmenims)
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
L. Ivinskio g.7, Rietavas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimas apima:
1. Darbo projekto parengimą;
2. Gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastato, L. Ivinskio g. 7, Rietave, statybos darbus (šiuo pirkimu perkami abu sklypo sutvarkymo etapai kaip numatyta Techniniame projekte). Perkančioji organizacija atkreipia tiekėjų dėmesį, kad Techniniame projekte numatyti lauko pavėsinės įrengimo darbai šiuo pirkimu neperkami.
3. Laikino informacinio stendo parengimą pagal (darbų pradžioje), kaip nustatyta 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų ženklo naudojimo vadove https://esinvesticijos.lt/lt//es-emblema;
4. Išpildomosios – vykdomosios dokumentacijos (kadastrinių matavimų bylos) parengimą ir dokumentų, reikalingų pastato statybos darbų užbaigimo ir įregistravimo procedūroms atlikti, parengimą pagal Statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ 10 priedą.
1. Darbo projekto parengimą;
2. Gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastato, L. Ivinskio g. 7, Rietave, statybos darbus (šiuo pirkimu perkami abu sklypo sutvarkymo etapai kaip numatyta Techniniame projekte). Perkančioji organizacija atkreipia tiekėjų dėmesį, kad Techniniame projekte numatyti lauko pavėsinės įrengimo darbai šiuo pirkimu neperkami.
3. Laikino informacinio stendo parengimą pagal (darbų pradžioje), kaip nustatyta 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų ženklo naudojimo vadove https://esinvesticijos.lt/lt//es-emblema;
4. Išpildomosios – vykdomosios dokumentacijos (kadastrinių matavimų bylos) parengimą ir dokumentų, reikalingų pastato statybos darbų užbaigimo ir įregistravimo procedūroms atlikti, parengimą pagal Statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ 10 priedą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014-2020 m. Europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-R-427 „Institucinės globos pertvarka: investicijos į infrastruktūrą“, projekto kodas Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-14-0003
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Teikėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo pašalinti jį iš pirkimo. Jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys. Jeigu teikėjas pasitelkia subteikėjus (subtiekėjus, subrangovus) ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais numato remtis, tai ir šie subjektai pateikia užpildytus EBVPD. Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Komisija aktualių dokumentų, patvirtinančių EBVPD nurodytą informaciją, ir kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to teikėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu po vokų atplėšimo procedūros, įvertinus pasiūlymus iki pasiūlymų eilės nustatymo.
EBVPD forma pateikiama https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/.
Komisija aktualių dokumentų, patvirtinančių EBVPD nurodytą informaciją, ir kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to teikėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu po vokų atplėšimo procedūros, įvertinus pasiūlymus iki pasiūlymų eilės nustatymo.
EBVPD forma pateikiama https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas per 7 d. d. nuo pirkimo sutarties pasirašymo privalo pateikti tinkamą sutarties įvykdymo užtikrinimą – 8 proc. nuo bendros sutarties kainos be PVM.
1. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3. užstatu, kuris pervedamas į Rietavo savivaldybės administracijos sąskaitą Nr. LT267300010151128595, esančią banke AB „Swedbank“.
1. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3. užstatu, kuris pervedamas į Rietavo savivaldybės administracijos sąskaitą Nr. LT267300010151128595, esančią banke AB „Swedbank“.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-20
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Rietavo savivaldybės administracija, Laisvės a. 3, 208 kab., Rietavas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) Teikėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos Teikėjams apie pasiūlymus pateikusius Teikėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1) Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2) Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
3) Patvirtinus pateiktus mokėjimo dokumentus atsiskaitoma per:
- ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
- ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
Tai pat numatome apmokėjimo terminų pasikeitimo galimybę numatant, kad bus nustatyti ne ilgesni apmokėjimo terminai nei Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu.
4) Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subrangovais už jų atliktus darbus. Apie tai Užsakovas raštu informuoja Subrangovus per 3 darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo Subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su Subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams Subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
5) Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo neatliktų darbų kainos per dieną.
6) Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 proc. nuo laiku neapmokėtos sumos per dieną.
2) Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
3) Patvirtinus pateiktus mokėjimo dokumentus atsiskaitoma per:
- ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
- ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
Tai pat numatome apmokėjimo terminų pasikeitimo galimybę numatant, kad bus nustatyti ne ilgesni apmokėjimo terminai nei Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu.
4) Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subrangovais už jų atliktus darbus. Apie tai Užsakovas raštu informuoja Subrangovus per 3 darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo Subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su Subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams Subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
5) Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo neatliktų darbų kainos per dieną.
6) Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 proc. nuo laiku neapmokėtos sumos per dieną.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
Faksas:
+370 46310325
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedosapygardosteismas
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |