Gyventojų pajamų mokesčio informacinės sistemos plėtros paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams:
Janina Taurienė
Telefonas:
+370 52194286
El. paštas:
j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=672274Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=672274&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Gyventojų pajamų mokesčio informacinės sistemos plėtros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72211000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Gyventojų pajamų mokesčio informacinės sistemos (GYPAS) plėtros, modernizavimo paslaugos. GYPAS plėtrai, modernizavimui plėtrai skirtos valandos - 7000 val.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 578512.40
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72262000
-
Programinės įrangos kūrimo paslaugos
72263000
-
Programinės įrangos diegimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Gyventojų pajamų mokesčio informacinės sistemos (toliau — GYPAS) plėtros, modernizavimo paslaugos. GYPAS plėtrai, modernizavimui plėtrai skirtos valandos - 7000 val.
Perkamos valandos GYPAS plėtros paslaugai, pagal kurias preliminariai numatoma atlikti šiuos pakeitimus:
1. realizuoti pakeitimus, susijusius su gyventojų pajamų mokesčio deklaracijų automatine duomenų pagrįstumo patikrinimo kontrole ir pakartotina kontrole, sukurti naujas automatinės duomenų pagrįstumo patikrinimo kontrolės sąlygas ar modernizuoti esamas;
2. nustatyti naujas ar modernizuoti esamas priežastis pateikti gyventojų pajamų mokesčio deklaracijas, papildyti/modernizuoti priežasčių deklaruoti pajamas klasifikatorių;
3. TIES priėmimo sprendinių modifikavimas praplečiant duomenų rinkinių priemonių sprendinius ir testavimo sprendinio realizavimas centrinėje elektroninėje mokėjimo informacinėje sistemoje (angl. Central Electronic System of Payment (CESOP));
4. GYPAS WS sukūrimas, kurio pagalba įvairios apimties GYPAS duomenys galėtų būti teikiami kitoms institucijoms;
5. atlikti deklaracijų formų duomenų apdorojimo sukūrimo ar modernizavimo darbus, konfigūruoti GYPAS naujas formas ar formų versijas gaunamas iš EDS apdorojimui (ne daugiau kaip 6 formos);
6. modifikuoti esamas duomenų importo procedūras iš Mokesčių mokėtojų registro (MMR), pakeičiant duomenų šaltinį iš tarpinių lentelių į bendro MMR duomenų teikimo lenteles;
7. realizuoti kitus GYPAS funkcionalumus, susijusius su 2023 – 2024 m. reikalingais gyventojų pajamų mokesčio, nekilnojamojo turto mokesčio ir kt. pakeitimais.
Perkamos valandos GYPAS plėtros paslaugai, pagal kurias preliminariai numatoma atlikti šiuos pakeitimus:
1. realizuoti pakeitimus, susijusius su gyventojų pajamų mokesčio deklaracijų automatine duomenų pagrįstumo patikrinimo kontrole ir pakartotina kontrole, sukurti naujas automatinės duomenų pagrįstumo patikrinimo kontrolės sąlygas ar modernizuoti esamas;
2. nustatyti naujas ar modernizuoti esamas priežastis pateikti gyventojų pajamų mokesčio deklaracijas, papildyti/modernizuoti priežasčių deklaruoti pajamas klasifikatorių;
3. TIES priėmimo sprendinių modifikavimas praplečiant duomenų rinkinių priemonių sprendinius ir testavimo sprendinio realizavimas centrinėje elektroninėje mokėjimo informacinėje sistemoje (angl. Central Electronic System of Payment (CESOP));
4. GYPAS WS sukūrimas, kurio pagalba įvairios apimties GYPAS duomenys galėtų būti teikiami kitoms institucijoms;
5. atlikti deklaracijų formų duomenų apdorojimo sukūrimo ar modernizavimo darbus, konfigūruoti GYPAS naujas formas ar formų versijas gaunamas iš EDS apdorojimui (ne daugiau kaip 6 formos);
6. modifikuoti esamas duomenų importo procedūras iš Mokesčių mokėtojų registro (MMR), pakeičiant duomenų šaltinį iš tarpinių lentelių į bendro MMR duomenų teikimo lenteles;
7. realizuoti kitus GYPAS funkcionalumus, susijusius su 2023 – 2024 m. reikalingais gyventojų pajamų mokesčio, nekilnojamojo turto mokesčio ir kt. pakeitimais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Sutarčiai paskirtų specialistų kvalifikacija
/
Lyginamasis svoris:
20
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Siūlomas kokybės garantijos terminas
/
Lyginamasis svoris:
20
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Projekto veiklų valdymo aplinka
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
50
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 578512.40
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties trukmė – 24 mėn., įskaitant su tiekėju atsiskaitymo laikotarpį, su Sutarties pratęsimo galimybe. Jei per 24 mėn. neišnaudojama sutarties 2.1.2 punkte nurodyta maksimali Sutarties vertės suma, Sutartis automatiškai pratęsiama 6 (šešių) mėnesių terminui, tomis pačiomis, šioje Sutartyje numatytomis sąlygomis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už tiekėjo vėlavimą atlikti sutartinius įsipareigojimus (išskyrus PASLAUGOS TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS 3.12.4.4 papunktyje nurodytus atvejus) numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamų atlikti sutartinių įsipareigojimų vertės, už kiekvieną pavėluotą dieną. Delspinigių suma negali sudaryti daugiau kaip 5 procentų nuo Sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-01
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-01
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Sutarties kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis (be PVM). Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
Bet kuri SUTARTIES ŠALIS SUTARTIES galiojimo metu turi teisę inicijuoti SUTARTYJE numatytų įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo SUTARTIES įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta 2.15 punkte, viršija 5 procentus. Atlikdamos perskaičiavimą Šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Šalys privalo keitime nurodyti indekso reikšmę laikotarpio pradžioje ir jos nustatymo datą, indekso reikšmę laikotarpio pabaigoje ir jos nustatymo datą, kainų pokytį (k), perskaičiuotus įkainius, perskaičiuotą pradinės SUTARTIES vertę.
Perskaičiuotieji įkainiai taikomi užsakymams, pateiktiems po to, kai Šalys sudaro susitarimą dėl įkainių perskaičiavimo.
Nauji įkainiai apskaičiuojami pagal formulę:
a_1=a+(k/100×a), kur
a – įkainis (Eur be PVM)) (jei jis jau buvo perskaičiuotas, tai po paskutinio perskaičiavimo).
a1 – perskaičiuotas (pakeistas) įkainis (Eur be PVM)
k – Pagal Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksą (Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) apskaičiuotas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (padidėjimas arba sumažėjimas) (%). „k“ reikšmė skaičiuojama pagal formulę:
k =〖Ind〗_naujausias/〖Ind〗_pradžia ×100-100, (proc.) kur
Indnaujausias – kreipimosi dėl kainos perskaičiavimo išsiuntimo kitai šaliai datą naujausias paskelbtas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla)
Indpradžia – laikotarpio pradžios datos (mėnesio) Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla). Pirmojo perskaičiavimo atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra Sutarties įsigaliojimo dienos mėnuo. Antrojo ir vėlesnių perskaičiavimų atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra paskutinio perskaičiavimo metu naudotos paskelbto atitinkamo indekso reikšmės mėnuo.
Skaičiavimams indeksų reikšmės imamos keturių skaitmenų po kablelio tikslumu. Apskaičiuotas pokytis (k) tolimesniems skaičiavimams naudojamas suapvalinus iki vieno skaitmens po kablelio, o apskaičiuotas įkainis „a“ suapvalinamas iki dviejų skaitmenų po kablelio.
Vėlesnis kainų arba įkainių perskaičiavimas negali apimti laikotarpio, už kurį jau buvo atliktas perskaičiavimas.
Bet kuri SUTARTIES ŠALIS SUTARTIES galiojimo metu turi teisę inicijuoti SUTARTYJE numatytų įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo SUTARTIES įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta 2.15 punkte, viršija 5 procentus. Atlikdamos perskaičiavimą Šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Šalys privalo keitime nurodyti indekso reikšmę laikotarpio pradžioje ir jos nustatymo datą, indekso reikšmę laikotarpio pabaigoje ir jos nustatymo datą, kainų pokytį (k), perskaičiuotus įkainius, perskaičiuotą pradinės SUTARTIES vertę.
Perskaičiuotieji įkainiai taikomi užsakymams, pateiktiems po to, kai Šalys sudaro susitarimą dėl įkainių perskaičiavimo.
Nauji įkainiai apskaičiuojami pagal formulę:
a_1=a+(k/100×a), kur
a – įkainis (Eur be PVM)) (jei jis jau buvo perskaičiuotas, tai po paskutinio perskaičiavimo).
a1 – perskaičiuotas (pakeistas) įkainis (Eur be PVM)
k – Pagal Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksą (Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) apskaičiuotas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (padidėjimas arba sumažėjimas) (%). „k“ reikšmė skaičiuojama pagal formulę:
k =〖Ind〗_naujausias/〖Ind〗_pradžia ×100-100, (proc.) kur
Indnaujausias – kreipimosi dėl kainos perskaičiavimo išsiuntimo kitai šaliai datą naujausias paskelbtas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla)
Indpradžia – laikotarpio pradžios datos (mėnesio) Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla). Pirmojo perskaičiavimo atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra Sutarties įsigaliojimo dienos mėnuo. Antrojo ir vėlesnių perskaičiavimų atveju laikotarpio pradžia (mėnuo) yra paskutinio perskaičiavimo metu naudotos paskelbto atitinkamo indekso reikšmės mėnuo.
Skaičiavimams indeksų reikšmės imamos keturių skaitmenų po kablelio tikslumu. Apskaičiuotas pokytis (k) tolimesniems skaičiavimams naudojamas suapvalinus iki vieno skaitmens po kablelio, o apskaičiuotas įkainis „a“ suapvalinamas iki dviejų skaitmenų po kablelio.
Vėlesnis kainų arba įkainių perskaičiavimas negali apimti laikotarpio, už kurį jau buvo atliktas perskaičiavimas.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |