Hibridinė nuotolinio mokymo sistema, įrankiai, mokomieji darbastaliai ir IT įranga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno technologijų mokymo centras
306139604
V. Krėvės pr.114, Kaunas
Kaunas
50315
LT
Asmuo ryšiams: Aida Gružinskienė
Telefonas: +370 61082409
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://kautech.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682776
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Hibridinė nuotolinio mokymo sistema, įrankiai, mokomieji darbastaliai ir IT įranga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30200000  -  Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1 pirkimo dalis: hibridinė nuotolinio mokymo sistema - 1 komplektas.
2 pirkimo dalis: mokomieji darbastaliai - 11 vnt.; mokomieji darbastaliai – 4 vnt.
3 pirkimo dalis: rankiniai įrankiai – 11 kompl.
4 pirkimo dalis: išmanieji ekranai - 4 vnt.; audio, video sistemos - 4 kompl.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Hibridinė nuotolinio mokymo sistema
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

38800000  -  Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 129, 50469 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Hibridinė nuotolinio mokymo sistema - 1 komplektas
Perkama ši hibridinė nuotolinio mokymo sistema kartu su Prekių transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų Prekių surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų Prekių surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; Prekių garantinės priežiūros, funkcijų veikimo pademonstravimo bei personalo apmokymo ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančioms aplinkybėms, (aprašytoms pirkimo dokumentų 2.6 p. ir jų 11 priedo 1.5 p.), šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokomieji darbastaliai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39151200  -  Darbastaliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 129, 51126 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

mokomieji darbastaliai - 11 vnt.
mokomieji darbastaliai – 4 vnt.
Perkami šie mokomieji darbastaliai kartu su Prekių transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų Prekių surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų Prekių surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; Prekių garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančioms aplinkybėms, (aprašytoms pirkimo dokumentų 2.6 p. ir jų 11 priedo 1.5 p.), šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Rankiniai įrankiai
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44512000  -  Įvairūs rankiniai įrankiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 129, 51126 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

rankiniai įrankiai – 11 kompl.
Perkama šie rankiniai įrankiai kartu su Prekių transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų Prekių surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų Prekių surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; Prekių garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančioms aplinkybėms, (aprašytoms pirkimo dokumentų 2.6 p. ir jų 11 priedo 1.5 p.), šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Išmanieji ekranai ir audio, video sistemos
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30231000  -  Kompiuterių ekranai ir pultai
30232000  -  Periferiniai įrenginiai
32232000  -  Vaizdo konferencijų įranga
32321200  -  Garso ir vaizdo aparatūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Taikos pr. 129, 50469 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

išmanieji ekranai - 4 vnt.
audio, video sistemos - 4 kompl.
Perkama šie išmanieji ekranai ir audio, video sistemos kartu su Prekių transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų Prekių surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų Prekių surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; Prekių garantinės priežiūros, funkcijų veikimo pademonstravimo bei personalo apmokymo ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančioms aplinkybėms, (aprašytoms pirkimo dokumentų 2.6 p. ir jų 11 priedo 1.5 p.), šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjų pašalinimo pagrindai numatyti pirkimo dokumentuose. Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, Perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad sutartį vykdys tik teisę verstis atitinkama veikla turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys iki pirkimo sutarties sudarymo.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais,
Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos.
Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 5 proc. bendros Sutarties kainos, Pirkėjas, prieš tai raštu įspėjęs Tiekėją: išskaičiuoja delspinigių sumą iš Tiekėjui mokėtinų sumų ir/arba; nutraukia Sutartį.
Atsiskaitymo su tiekėjais tvarka aprašyta PD 11 priedo 2.5 punkte.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-16
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-16
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Kauno technologijų mokymo centras, V. Krėvės pr. 114, 50315 Kaunas

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-29
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.