I-ojo ir II-ojo korpusų paprastojo remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pabėgėlių priėmimo centras
188720365
Karaliaus Mindaugo -18, Rukla, Jonavos r. LT-55283
Rukla
55285
LT
Asmuo ryšiams:
Gedvilė Autukė
Telefonas:
+370 34973377
El. paštas:
gedvile.autuke@rppc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rppc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3194
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684255Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=684255&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
I-ojo ir II-ojo korpusų paprastojo remonto darbai
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
I-ojo ir II-ojo korpusų paprastojo remonto darbai adresu Karaliaus Mindaugo g. 18, Rukla
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231300
-
Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
45311200
-
Elektros įrengimo darbai
45430000
-
Grindų ir sienų dangų klojimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I-ojo ir II-ojo korpusų paprastojo remonto darbai adresu Karliaus Mindaugo g. 18, Rukla
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
projektas "Skubus atsakas į neproporcingą trečiųjų šalių piliečių antplūdį į Lietuvą iš Baltarusijos" NR. HOME/2021/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0002
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kartu su sąlygomis Rangovas turi pateikti EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Bauda (kvalifikacijos trūkumai) - [1000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
2. Bauda (Sutarties nutraukimas dėl kvalifikacijos trūkumų) - [5000,00] EUR ;
3. Bauda (netinkami Sutartį vykdantys asmenys) - [1000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
4. Bauda (Darbų vykdymas be dokumentų) - [1000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
5. Bauda (statybvietės apsaugos reikalavimai, neteisėtas statybvietės naudojimas) - [5000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
6. Bauda (delsimas ištaisyti defektus) - [500,00] EUR už kiekvieną uždelstą dieną;
7. Bauda (vėlavimas pateikti Grafiką) - [300,00] EUR už kiekvieną vėlavimo dieną;
8. Bauda (Darbų terminų praleidimas) - [1000,00] EUR už kiekvieną vėlavimo dieną;
9. Delspinigiai už pavėluotą mokėjimą - [0,04]% nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną;
10. Bauda (konfidencialios informacijos atskleidimas) - [5000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
11. Bauda (pažeidimai nutraukus Sutartį) - [1000,00] EUR;
12. Maksimali bendra Šalies atsakomybė - [10]%.
2. Bauda (Sutarties nutraukimas dėl kvalifikacijos trūkumų) - [5000,00] EUR ;
3. Bauda (netinkami Sutartį vykdantys asmenys) - [1000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
4. Bauda (Darbų vykdymas be dokumentų) - [1000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
5. Bauda (statybvietės apsaugos reikalavimai, neteisėtas statybvietės naudojimas) - [5000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
6. Bauda (delsimas ištaisyti defektus) - [500,00] EUR už kiekvieną uždelstą dieną;
7. Bauda (vėlavimas pateikti Grafiką) - [300,00] EUR už kiekvieną vėlavimo dieną;
8. Bauda (Darbų terminų praleidimas) - [1000,00] EUR už kiekvieną vėlavimo dieną;
9. Delspinigiai už pavėluotą mokėjimą - [0,04]% nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną;
10. Bauda (konfidencialios informacijos atskleidimas) - [5000,00] EUR už kiekvieną atvejį;
11. Bauda (pažeidimai nutraukus Sutartį) - [1000,00] EUR;
12. Maksimali bendra Šalies atsakomybė - [10]%.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-01
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-01
Vietos laikas:
08:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |