Penktadienis, lapkričio 15 d.

IF lėšų audito paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB 'Investicijų ir verslo garantijos'
110084026
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams: Jūratė Strakšienė
Telefonas: +370 69424734
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.invega.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622618
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Privatus juridinis asmuo, kuris atitinka Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų statymo 2 str. 25 d. 2 p. nustatytas sąlygas.
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

IF lėšų audito paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79212000  -  Audito paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

INVEGOS fondo lėšų įgyvendinamų priemonių panaudotų lėšų 2021 metais tinkamumo audito, kuris turi būti atliktas pagal tarptautinius audito standartus ir vadovaujantis Tarptautiniu kokybės kontrolės standartu bei Tarptautinės buhalterių federacijos Buhalterių profesionalų etikos kodeksu, paslaugos. Reikalavimai pirkimo objektui Pirkimo sąlygų 1 priede pateiktoje techninėje specifikacijoje.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79212000  -  Audito paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

INVEGOS fondo lėšų įgyvendinamų priemonių panaudotų lėšų 2021 metais tinkamumo audito, kuris turi būti atliktas pagal tarptautinius audito standartus ir vadovaujantis Tarptautiniu kokybės kontrolės standartu bei Tarptautinės buhalterių federacijos Buhalterių profesionalų etikos kodeksu, paslaugos. Reikalavimai pirkimo objektui Pirkimo sąlygų 1 priede pateiktoje techninėje specifikacijoje. Auditoriaus išvada už 2021 metus turi būti pateikta INVEGAI ne vėliau nei po 90 kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Perkančiosios organizacijos ir Paslaugų teikėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui Pirkimo sąlygose pateikto sutarties projekto 1.5 punkte nustatytomis sąlygomis.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi atitikti nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo pagal VPĮ 46 str. 1-4 ir 6-7 dalių nuostatas. Tiekėjas pateikia EBVPD. Detali informacija pateikta pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas turi būti apsidraudęs profesiniu civilinės atsakomybės draudimu pagal Finansinių ataskaitų audito įstatymo 21 str. 3 d. Profesinės civilinės atsakomybės draudimo objektas yra audito įmonės civilinė atsakomybė už žalą, kuri būtų padaryta užsakovui ir arba tretiesiems asmenims atliekant INVEGOS fondo lėšų įgyvendinamų priemonių panaudotų lėšų tinkamumo auditą.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Galiojantis draudimo įmonės liudijimas arba kiti įrodymai, patvirtinantys, kad tiekėjas yra apsidraudęs profesiniu civilinės atsakomybės draudimu.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Teikėjas turi pasiūlyti ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, t.y atestuotą auditorių, kuris atitinka Lietuvos Respublikos audito įstatyme nustatytus nepriklausomumo reikalavimus ir yra įrašytas į Lietuvos auditorių rūmų atestuotų auditorių sąrašą.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Siūlomas auditorius turi turėti atestuoto auditoriaus darbo patirtį audituojant finansų įstaigą ar audituojant finansinių priemonių (pvz. paskolų, garantijų, investicijų į nuosavą kapitalą), finansuojamų ES struktūrinių fondų ar LR valstybės biudžeto lėšomis ar kitų lėšų šaltinių, išlaidų tinkamumą ir per pastaruosius 5 metus turi būti atlikęs bent vieną finansų įstaigos ar finansinės priemonės auditą bei pasirašęs auditoriaus išvadą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas delspinigiais ir Paslaugų teikėjo profesiniu civilinės atsakomybės draudimu.
2. Perkančiajai organizacijai pavėlavus apmokėti gautą sąskaitą – faktūrą, Paslaugų teikėjui paprašius, už kiekvieną uždelstą dieną privalo sumokėti delspinigius – po 0,02 (dvi šimtąsias) proc., skaičiuojant nuo uždelstos apmokėti sumos.
3. Paslaugų teikėjui pavėlavus suteikti paslaugas sutartyje nurodytais terminais, Perkančiajai organizacijai paprašius, už kiekvieną uždelstą dieną privalo sumokėti delspinigius – po 0,02 (dvi šimtąsias) proc., skaičiuojant nuo sutarties vertės, nurodytos 2.2 punkte.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-14
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-06-12
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-14
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2023 m.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-28
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.