IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ, MOKINIŲ IR PERSONALO MAITINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kaišiadorių r. Rumšiškių Antano Baranausko gimnazija
190596519
Rumšos 36 Rumšiškės Kaišiadorių rajonas
Rumšiškės
LT-56336
LT
Asmuo ryšiams: Artūras Čepulis
Telefonas: +370 34647141
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://rumsiskiugimnazija.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=699189
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Ugdymo įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ, MOKINIŲ IR PERSONALO MAITINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55524000  -  Pagaminto valgio tiekimo mokykloms paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Maitinimo paslaugos teikimas kiekvieną dieną turi būti užtikrintas preliminariai 160 mokinių, kuriems teisės aktų nustatyta tvarka priklauso nemokamas maitinimas.
Mokykloje mokosi 546 mokiniai, dirba 85 darbuotojai. Tiekėjas pats turi įsivertinti, kiek mokinių mokamai valgys kiekvieną mokslo metų darbo dieną. Kiekviename iš padalinių:
1. Rumšos g. 36, Rumšiškės, Kaišiadorių raj. - 510 mokiniai, dirba 80 darbuotojai.
2. Gedimino g. 7, Dovainonys, Kaišiadorių raj.v - 36 ikimokyklinio amžiaus vaikai, dirba 5 darbuotojai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 355000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55521200  -  Maisto pristatymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Maitinimo paslaugos teikimas kiekvieną dieną turi būti užtikrintas preliminariai 160 mokinių, kuriems teisės aktų nustatyta tvarka priklauso nemokamas maitinimas.
Mokykloje mokosi 546 mokiniai, dirba 85 darbuotojai. Tiekėjas pats turi įsivertinti, kiek mokinių mokamai valgys kiekvieną mokslo metų darbo dieną. Kiekviename iš padalinių:
1. Rumšos g. 36, Rumšiškės, Kaišiadorių raj. - 510 mokiniai, dirba 80 darbuotojai.
2. Gedimino g. 7, Dovainonys, Kaišiadorių raj.v - 36 ikimokyklinio amžiaus vaikai, dirba 5 darbuotojai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 355000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, norėdami dalyvauti pirkime, turės:
1. Pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), parengtą pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 4, patvirtinantį, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
2. Atitikti kvalifikacinius reikalavimus, nustatytus Pirkimo sąlygų 3 skyriaus "TIEKĖJŲ PAŠALINIMO PAGRINDAI IR REIKALAUJAMA KVALIFIKACIJA" 4-5 lentelėje.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.1)

Informacija apie tam tikrą profesiją

Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:  
Pirkimo sutartį turi vykdyti kvalifikuotas ir patyręs pagal darbo sutartį dirbantis technologas, turintis ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą (ar lygiavertį) maisto technologijų srityje ir ne mažesnę kaip 36 mėnesių mokinių maitinimo paslaugų (įvertinant teisės aktų, norminių dokumentų bei gerosios praktikos reikalavimus patiekalams, sukuriant konkrečių patiekalų technologines korteles bei pagal šias korteles parengiant patiekalus) teikimo patirtį per pastaruosius 5 metus.
III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartinių prievolių įvykdymas užtikrinamas netesybomis:
1. Paslaugų teikėjas, laiku nesuteikęs paslaugų ar suteikęs paslaugas neatitinkančias techninės specifikacijos reikalavimų (pirkimo sąlygų priedas Nr. 1) ir nepašalinęs pažeidimo per 1 (vieną) valandą, Paslaugų gavėjui raštu pareikalavus, moka Paslaugų gavėjui baudą lygią 100 Eur;
2. Paslaugų gavėjui per 12 mėnesių laikotarpį, raštu užfiksavus ne mažiau kaip 3 teikiamų paslaugų neatitikimus (nors jie ir buvo pašalinti) ir/ar nusižengimus kokybės bei kiekybės reikalavimams, jei Paslaugų tiekėjas nesilaiko pagal ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus jo pasiūlyme pateiktų aprašymų, Paslaugų gavėjas pareikalauja Paslaugų teikėjo sumokėti baudą lygią 5000 (penki tūkstančiai) eurų ir tokia situacija yra traktuojama kaip esminis sutarties pažeidimas.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-07-07
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  10:00

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT-44312
LT
Telefonas: +370 37324164
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.