Ikimokyklinio, priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų maitinimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus Žaliakalnio darželis-mokykla
191713231
Pergalės g. 22
Vilnius
11203
LT
Asmuo ryšiams:
Renata Andrijauskienė
Telefonas:
+370 52671626
El. paštas:
renata.andrijauskiene@gmail.com
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5416
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617365Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=617365&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ikimokyklinio, priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų maitinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos Žaliakalnio darželio- mokyklos ikimokyklinio, priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų maitinimo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55322000
-
Maisto gaminimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos Žaliakalnio darželio- mokyklos ikimokyklinio, priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų maitinimo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis pasibaigus jos pagrindiniam 12 mėnesių terminui gali būti pratęsta ne daugiau kaip 2 kartus po 12 mėnesių. Kiekvienam naujam 12 mėnesių laikotarpiui pratęsiama automatiškai, jei šalys ne vėliau kaip prieš 60 kalendorinių dienų iki atitinkamo termino pabaigos neįspėja viena kitos apie atsisakymą pratęsti sutarties galiojimą ir jeigu bus tenkinamos visos Sutartyje nurodytos sąlygos kartu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų tiekėjo kvalifikaciją įrodančių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą (tiekėjo pasirinkimu) ne mažesnei kaip 3 000,00 Eur.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo raštišku pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,04 procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo sutartį, taikomi Sutartyje numatyto dydžio netesybos.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo raštišku pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,04 procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo sutartį, taikomi Sutartyje numatyto dydžio netesybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-04
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-01-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |