Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteineriai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ignalinos rajono savivaldybės administracija
288768350
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Ignalina
30122
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Kacevičienė
Telefonas:
+370 38651831
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ignalina.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6542
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=649878Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=649878&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteineriai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteineriai (II Pirkimo dalys)
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Individualūs konteineriai popieriui/kartonui/plastikams/metalui
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ignalina
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Individualūs konteineriai popieriui/kartonui/plastikams/metalui; skaičius: 3500; tūris: 240l.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Individualūs konteineriai stiklui
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ignalina
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Individualūs konteineriai stiklui; skaičius: 4500; tūris: 240l.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Tiekėjų pašalinimo pagrindai numatyti pirkimo dokumentų III skyriuje . Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos, t. y. skenuoti dokumentai elektronine forma
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prekių pristatymo terminas – prekės pristatomos 2 etapais:
– 50 proc. prekių kiekio ne vėliau kaip per 60 dienų nuo Sutarties pasirašymo.
–50 proc. prekių kiekio 2023 m. ne vėliau kaip per 60 dienų nuo raštiško Pirkėjo užsakymo pateikimo Prekių tiekėjui dienos.
Prekių teikėjas, laiku neįvykdęs prisiimtų sutartinių įsipareigojimų, moka delspinigius po 0,02 % už kiekvieną pavėluotą dieną.
Užsakovas, laiku neįvykdęs mokėjimo įsipareigojimų, Prekių teikėjui pareikalavus, moka delspinigius po 0,02 % nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
– 50 proc. prekių kiekio ne vėliau kaip per 60 dienų nuo Sutarties pasirašymo.
–50 proc. prekių kiekio 2023 m. ne vėliau kaip per 60 dienų nuo raštiško Pirkėjo užsakymo pateikimo Prekių tiekėjui dienos.
Prekių teikėjas, laiku neįvykdęs prisiimtų sutartinių įsipareigojimų, moka delspinigius po 0,02 % už kiekvieną pavėluotą dieną.
Užsakovas, laiku neįvykdęs mokėjimo įsipareigojimų, Prekių teikėjui pareikalavus, moka delspinigius po 0,02 % nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-02-13
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-19
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Ignalina, Laisvės a. 70
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |