Ketvirtadienis, gruodžio 18 d.

Infekcinių ligų korpuso rangos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Lina Laurinaitienė
Telefonas: +370 37326257
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=712200
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Infekcinių ligų korpuso rangos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Infekcinių ligų korpuso rangos darbai (naujo statinio statyba). Statyba vykdoma pagal parengtą techninį projektą (Nr. 20.033-TP). Numatomų įsigyti darbų detali informacija pateikiama techninėje specifikacijoje ir jos priede Techniniame projekte, parengimo metai 2023, rengėjas UAB „Maspro“.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Infekcinių ligų korpuso rangos darbai (naujo statinio statyba). Statyba vykdoma pagal parengtą techninį projektą (Nr. 20.033-TP). Numatomų įsigyti darbų detali informacija pateikiama techninėje specifikacijoje ir jos priede Techniniame projekte, parengimo metai 2023, rengėjas UAB „Maspro“
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: iš Europos Sąjungos lėšų bendrai finansuojamas projektas „Aukščiausio lygio sveikatos priežiūros paslaugų plėtra LSMUL Kauno klinikose siekiant pagerinti infektologinės pagalbos kokybę ir infekcijų kontrolę“, projekto Nr. 09-002-P-0003.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Rangovai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
2. Tiekėjas, Tiekėjų grupės partneriai kartu, sub tiekėjai toje srityje, kurioje vykdys veiklą, turi turėti teisę būti ypatingojo statinio statybos tiekėju: statinių grupė – negyvenamieji pastatai, pogrupis – gydymo paskirties pastatai. Darbų sritys:
1. Bendrieji statybos darbai: žemės darbai (statybos sklypo reljefo tvarkymas, pamatų duobių, iškasų, tranšėjų kasimas ir užpylimas, kiti panašaus profilio darbai); Statybinių konstrukcijų (gelžbetonio, betono, metalo, mūro) statyba ir montavimas; hidroizoliacija; stogų įrengimas; apdailos darbai, kiti panašaus profilio darbai;
2. Vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklų tiesimas;
3. Statinio vandentiekio ir nuotekų šalinimo inžinerinių sistemų įrengimas;
4. Statinio šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo inžinerinių sistemų įrengimas;
5. Šilumos tiekimo tinklų tiesimas;
6. Dujų tinklų tiesimas;
7. Statinio dujų inžinerinių sistemų įrengimas
8. Statinių vidaus gaisrinio vandentiekio sistemų įrengimas;
9. Stacionariųjų gaisrų gesinimo sistemų įrengimas;
10. Lauko gaisrinio vandentiekio tinklų įrengimas
11. Dūmų ir šilumos valdymo sistemų įrengimas;
12. Statinio elektros inžinerinių sistemų įrengimas;
13. Procesų valdymo ir automatizavimo sistemų įrengimas;
14. Statinio nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) inžinerinių sistemų įrengimas;
15. Statinio apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimas.
Pateikiamas Lietuvos Respublikoje ir trečiosiose šalyse įsteigtiems juridiniams asmenims, kitoms organizacijoms ar jų padaliniams teisės aktuose numatytų institucijų išduoti kvalifikacijos atestatai ar teisės pripažinimo dokumentai, išduoti Europos Sąjungos valstybių narių, Šveicarijos Konfederacijos arba valstybių, pasirašiusių Europos ekonominės erdvės sutartį, juridiniams asmenims, kitoms organizacijos ir jų padaliniams, kurie siekia Lietuvos Respublikoje būti ypatingojo statinio statybos rangovu, patvirtinantys turimą kvalifikaciją kilmės šalyje. Teisės pripažinimo pažyma privalo būti pateikta iki sutarties sudarymo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko ar kredito įstaigos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą – Rangovas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos arba per pirmiau nurodytą terminą pervesti Sutarties įvykdymo užtikrinimo sumą į Užsakovo banko sąskaitą. Užtikrinimo vertė – 5 % (penki procentai) nuo Pradinės sutarties vertės.
2. Netesybos (žr. VI.3).
3. Jeigu Rangovas negauna apmokėjimo nustatytu terminu, Rangovo raštišku pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Rangovui už kiekvieną uždelstą mokėti dieną 0,005 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos (be PVM).
4. Atsiskaitymo sąlygos (žr. VI.3).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-11
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-01-11
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-11
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Netesybos:
1.Jei Rangovas neįvykdo Darbų Sutartyje nustatytu terminu ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Užsakovas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, taiko tokio dydžio netesybas šia tvarka:
1.1.laikotarpiu nuo kitos dienos po to, kai įsipareigojimas turėjo būti įvykdytas, iki 14 k.d. – 0,005proc. dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos;
1.2.laikotarpiu nuo 15 k.d. iki 30 k.d. – 0,01proc. dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos;
1.3.laikotarpiu nuo 30 k.d. iki atitinkamo įsipareigojimo įvykdymo dienos – 0,02proc. dydžio delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną.
2.Už kitų, šioje Sutartyje nustatytų įsipareigojimų nevykdymą, Užsakovas gali pareikalauti sumokėti tokio dydžio baudas:
2.1. 500 Eur bauda už Užsakovo teritorijos teršimą, netinkamą statybvietės ar teritorijos priežiūrą, medžiagų sandėliavimą, Užsakovo aplinkinių klinikų darbo sutrikdymą, Užsakovo teritorijoje galiojančios parkavimo tvarkos nesilaikymą, komunikacijų atjungimą ilgesniam laikotarpiui nei suderinta su Užsakovu;
2.2. 300 Eur baudą už darbuotojų saugos ir sveikatos ar gaisrinės saugos pažeidimą;
2.3. 3 500 Eur bauda pažeidus pareigą saugoti konfidencialią informaciją.
2.4.Baudos taikomos už kiekvieną nustatytą atvejį.
3.Netesybos negali būti reikalaujamos, jei vėluojama dėl priežasčių, objektyviai nepriklausančių nuo Rangovo.
4.Jei apskaičiuotos netesybos viršija 3% Pradinės sutarties vertės, Užsakovas gali Sutartyje nustatyta tvarka rinktis vieną ar kelis iš šių savo teisių gynimo būdų:
4.1pasinaudoti Sutarties įvykdymo užtikrinimu;
4.2išskaičiuoti netesybas iš mokėtinų sumų ir toliau skaičiuoti netesybas;
4.3prieš 30 k.d. raštu įspėjęs apie tai Rangovą vienašališkai nutraukti Sutartį. Jeigu Sutartis nutraukiama Sutarties 12.1.1 p. pagrindu, Užsakovas taip pat turi teisę pasinaudoti Sutarties įvykdymo užtikrinimu.
Atsiskaitymo sąlygos:
1.atsiskaitymai atliekami pagal Rangovo tinkamai surašytą ir, vadovaujantis viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais, nustatyta tvarka tik elektroniniu būdu pateiktą Užsakovui sąskaitą faktūrą (arba lygiavertį dokumentą) bei Užsakovo pasirašytą Atliktų darbų aktą/Darbų perdavimo–priėmimo aktą.
2.vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 str. 3 d., sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Rangovo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Užsakovo ir Rangovo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Pasikeitus teisės aktų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas.
3.atsiskaitymai atliekami ne vėliau kaip per 30 k.d. nuo dienos, kai Užsakovas gauna sąskaitą faktūrą ir Sutarties 9.8.1 p. nurodytą dokumentą. Šiame punkte nurodytas mokėjimo terminas, susietas su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęstas, tačiau bet kokiu atveju šis terminas negali viršyti 60 k.d.
4.Tiesioginio atsiskaitymo su Subrangovais galimybė: yra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-09-05
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.