INFORMACIJOS SKLAIDOS ŽINIASKLAIDOJE IR KITUOSE KANALUOSE PLANAVIMO IR ĮGYVENDINIMO PASLAUGOS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB 'Investicijų ir verslo garantijos'
110084026
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Navardauskaitė
Telefonas: +370 62095492
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.invega.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=734082
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Privatus jurdinias asmuo, kuris atitinka Viešųjų pirkimų įstatymo 2 str. 25 d. 2 p.
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

INFORMACIJOS SKLAIDOS ŽINIASKLAIDOJE IR KITUOSE KANALUOSE PLANAVIMO IR ĮGYVENDINIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79416000  -  Viešųjų ryšių paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Informacijos sklaidos žiniasklaidoje ir kituose kanaluose planavimo bei įgyvendinimo paslaugos - pagal perkančiosios organizacijos (toliau -PO) pateiktą informavimo, reklamos kampanijos poreikį, tikslus bei tikslines auditorijas tiekėjas turės pateikti informacijos/reklamos sklaidos planą (PO kiekvienai konkrečiai kampanijai suformuos tiekėjui techninę užduotį, o tiekėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po techninės užduoties gavimo turės paruošti ir pristatyti būsimos kampanijos sklaidos planą) bei suteikti parengto sklaidos plano įgyvendinimo paslaugas. Paslaugų detalus aprašymas pateiktas techninėje specifikacijoje.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 117000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79416000  -  Viešųjų ryšių paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Informacijos sklaidos žiniasklaidoje ir kituose kanaluose planavimo bei įgyvendinimo paslaugos (toliau - Paslaugos), kurių detalus aprašymas pateiktas techninėje specifikacijoje,
bus įsigyjamos pagal perkančiosios organizacijos (toliau -PO) poreikį pateikiant Paslaugų teikėjui užsakymus, pagal Paslaugų teikėjo pasiūlytus Paslaugų įkainius ir neviršijant Sutarties maksimalios kainos, t.y. 117 000 EUR be PVM (141 570 Eur su PVM (21 proc.)). Į Sutarties kainą yra įskaičiuota Paslaugų teikėjo faktiškai patirtos išlaidos, tiesiogiai susijusios su Sutarties vykdymu (trečiųjų šalių išlaidos), Paslaugų kaina pagal Paslaugų teikėjo pasiūlytus fiksuotus įkainius, ir mokesčiai. Į faktiškai patirtas išlaidas negali būti įtrauktas Paslaugų teikėjo pelnas.
Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti visų Techninėje specifikacijoje ir Pasiūlyme nurodytų Paslaugų bei jų preliminarių kiekių ir/ar už visą nurodytą lėšų sumą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Projekto vadovo patirtis  /  Lyginamasis svoris:  30 proc.
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Praktinė užduotis, pateikta kartu su pasiūlymu  /  Lyginamasis svoris:  20 proc.
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  50 proc.
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 117000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis galioja 12 mėnesių. Sutartis gali būti pratęsta pratęsta dar 12 mėnesių be Šalių Susitarimo įforminimo raštu .Pagal Sutartį ir jos pratęsimą Paslaugų teikėjui sumokėta suma neturi viršyti maksimalios Sutarties kainos, t. y. 117000 Eur be PVM. Maksimalus Sutarties galiojimo terminas su visais pratęsimais negali būti ilgesnis nei 24 mėnesiai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Dalis sutarties vykdymo išlaidų bus finansuojama iš valstybės lėšų, dalis iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi atitikti nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo pagal VPĮ 46 str. 1, 3, 4 ir 6 dalis. Tiekėjas pateikia EBVPD. Detali informacija pateikta pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartis užtikrinama delspinigiais ir / ar bauda. Specialiųjų pirkimo sąlygų 10 priede pateikiamas Sutarties projektas.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-22
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-22
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūra bus vykdoma CVP IS priemonėmis. Pasiūlymus reikalaujama pateikti 2 vokuose, su kiekviena pasiūlymo dalimi susipažįstama atskirai, kaip yra nurodyta Pirkimo Bendrųjų sąlygų 15.2 punkte.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pirkimo procedūras vykdo viešojo pirkimo komisija, praktinę užduotį vertins ekspertai.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus Apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.