Informacinių technologijų žmogiškųjų išteklių nuomos paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Raminta Vielavičienė
Telefonas:
+370 64558336
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.am.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5109
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=650068Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=650068&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Informacinių technologijų žmogiškųjų išteklių nuomos paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Informacinių technologijų žmogiškųjų išteklių nuomos paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 34710.75
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LR aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. BĮIP moduliams skirtų GIS sprendimų vieningos architektūros projektavimas ir specifikavimas; 2. Erdvinių duomenų bazių projektavimas ir kūrimas taikant PostgreSQL duomenų bazių valdymo sistemą; 3. Erdvinių duomenų valdymui (peržiūrai, analizei, redagavimui) skirtų GIS darbastalio priemonių parengimas, konfigūravimas naudojant QGIS (ar lygiavertę) PĮ; 4. Erdvinių duomenų automatiniam apdorojimui, naujinimui skirtų algoritmų kūrimas; 5. Erdvinių duomenų žiniatinklio paslaugų publikavimas taikant QGIS Server ir/arba Geoserver PĮ; 6. Erdvinių duomenų mainų sąsajų tarp informacinių sistemų bei BĮIP modulių specifikavimas, kūrimas; 7. Žemėlapių naršyklių taikomųjų aplikacijų programavimas taikant OpenLayers ir / arba Leaflet (ar lygiavertes) bibliotekas; 8. Konsultavimas teikiamų paslaugų klausimais; 9. Kitos užduotys susijusios su GIS sprendimų įgyvendinimu.
Paslaugos bus perkamos pagal poreikį tiekėjo pasiūlyme nurodytu paslaugų valandiniu įkainiu, už ne daugiau kaip 42 000,00 Eur su PVM (maksimali sutarties vertė).
Paslaugos bus perkamos pagal poreikį tiekėjo pasiūlyme nurodytu paslaugų valandiniu įkainiu, už ne daugiau kaip 42 000,00 Eur su PVM (maksimali sutarties vertė).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Specialisto patirtis
/
Lyginamasis svoris:
40
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
60
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 34710.75
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pradžia:
2022-08-22
/
Pabaiga:
2023-08-24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos Sąjungos projekto Nr. 05.5.1-APVA-V-018-01-0020 „Biologinės įvairovės informacinės platformos sukūrimas” lėšos pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ įgyvendinimo priemonę Nr. 05.5.1-APVA-V-018 „Biologinės įvairovės apsauga“.
II.2.14)
Papildoma informacija
1. II.2.7) p. nurodytas sutarties sudarymo terminas yra preliminarus.
2. Į II.2.7) p. nurodytą sutarties terminą įeina paslaugų teikimo terminas ( iki 2023-07-25) ir atsiskaitymo už suteiktas paslaugas terminas (30 d.).
2. Į II.2.7) p. nurodytą sutarties terminą įeina paslaugų teikimo terminas ( iki 2023-07-25) ir atsiskaitymo už suteiktas paslaugas terminas (30 d.).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Bendrasis Europos viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo neįvykdytos sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. 2. Užsakovui laiku neatsiskaičius už suteiktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną. 3. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 10 proc. sutarties vertės dydžio baudą. 4. Atsiskaitymas vykdomas kas mėnesį už faktiškai suteiktas paslaugas pagal Vykdytojo pateiktą atliktų paslaugų ataskaitą, kurioje turi būti nurodytos atliktos užduotys ir jų atlikimo laikas (valandomis), sumoka Vykdytojui ne vėliau kaip per 30 d. pagal Vykdytojo pateiktą PVM sąskaitą faktūrą. 5.Užsakovas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, pranešęs apie tai Vykdytojui raštu prieš 10 d.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-10-20
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-22
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
LR aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai
nedalyvauja.
nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nurodyta konkurso sąlygose.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |