Interaktyvių ekranų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams:
Auksė Kumponienė
Telefonas:
+370 34920721
El. paštas:
aukse.kumponiene@jonava.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jonava.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6526
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=665240Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=665240&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Interaktyvių ekranų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas –ne mažesni kaip 210 cm įstrižainės interaktyvūs ekranai su stumdomais stovais kartu su pristatymo ir apmokymo dirbti paslaugomis (toliau - Prekės). Perkamų prekių savybės ir komplektacija nustatyta pateiktoje techninėje specifikacijoje (priedas Nr. 2). Perkamos prekės ir jų kiekiai: - ne mažesni kaip 210 cm įstrižainės interaktyvūs ekranai su stumdomais stovais - 12 vnt. Prekių pristatymo vieta: 12 ugdymo įstaigų el. paštu Užsakovo nurodytais adresais, esančiais Jonavos mieste. Prekės turi būti pristatytos ir vartotojai apmokyti dirbti su pristatytomis prekėmis per 6 savaites nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 49771.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Jonavos miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas –ne mažesni kaip 210 cm įstrižainės interaktyvūs ekranai su stumdomais stovais kartu su pristatymo ir apmokymo dirbti paslaugomis (toliau - Prekės). Pirkimo objektas neskaidomas į dalis, todėl pasiūlymai turi būti teikiami tik visai perkamų prekių apimčiai. Alternatyvių pasiūlymų pateikti negalima. Tiekėjui pateikus alternatyvų pasiūlymą, jo pasiūlymas ir alternatyvus pasiūlymas (alternatyvūs pasiūlymai) bus atmesti. Perkamų prekių savybės ir komplektacija nustatyta pateiktoje techninėje specifikacijoje (priedas Nr. 2). Perkamos prekės ir jų kiekiai: - ne mažesni kaip 210 cm įstrižainės interaktyvūs ekranai su stumdomais stovais - 12 vnt. T Prekių pristatymo vieta: 12 ugdymo įstaigų el. paštu Užsakovo nurodytais adresais, esančiais Jonavos mieste. Prekės turi būti pristatytos ir vartotojai apmokyti dirbti su pristatytomis prekėmis per 6 savaites nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių pristatymo ir apmokymo dirbti su pristatytomis Prekėmis termino pratęsimo galimybė nenumatoma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 49771.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
73
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Su pasiūlymu teikiamas tik Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (toliau – EBVPD) (konkurso sąlygų 3 priedas). Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikaciją įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Pašalinimo pagrindai taikomi, t. y. atskirą EBVPD turi pateikti tiekėjas (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visi tos grupės nariai) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prekės finansuojamos Savivaldybės biudžeto lėšomis.
Perkančioji organizacija su Pardavėju atsiskaitys ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Perkančioji organizacija su Pardavėju atsiskaitys ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Pardavėjas PVM sąskaitą-faktūrą Pirkėjui gali pateikti tik tada, kai Pirkėjas pasirašo prekių perdavimo-priėmimo aktą bei atliktų paslaugų aktą. Prekių perdavimo - priėmimo akte ir atliktų paslaugų akte turi būti asmens, atsakingo už sutarties vykdymą, patvirtinimas, kad pristatytos Prekės bei apmokymas dirbti su Prekėmis atitinka techninės specifikacijos reikalavimus.
Sutartyje numatyta bauda - 5 proc. pradinės sutarties vertės ir delspinigiai - 0,02 proc. pradinės sutarties vertės.
Perkančioji organizacija su Pardavėju atsiskaitys ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Perkančioji organizacija su Pardavėju atsiskaitys ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Pardavėjas PVM sąskaitą-faktūrą Pirkėjui gali pateikti tik tada, kai Pirkėjas pasirašo prekių perdavimo-priėmimo aktą bei atliktų paslaugų aktą. Prekių perdavimo - priėmimo akte ir atliktų paslaugų akte turi būti asmens, atsakingo už sutarties vykdymą, patvirtinimas, kad pristatytos Prekės bei apmokymas dirbti su Prekėmis atitinka techninės specifikacijos reikalavimus.
Sutartyje numatyta bauda - 5 proc. pradinės sutarties vertės ir delspinigiai - 0,02 proc. pradinės sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-18
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-12-17
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-18
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais pradinis susipažinimas vyks elektroniniu būdu Viešojo pirkimo komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradiniame susipažinime su pasiūlymais tiekėjų atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.2 papunktį (I tipo ekologinis ženklas)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |