Inžinerinių geologinių geotechninių tyrimų Kauno mieste, Jėgainės g. 12C, paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Skačkauskienė
Telefonas:
+370 61414463
El. paštas:
d.skackauskiene@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=757416Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=757416&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Inžinerinių geologinių geotechninių tyrimų Kauno mieste, Jėgainės g. 12C, paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71351000
-
Geologinės, geofizinės ir kitos mokslinės žvalgymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas numato įsigyti inžinerinių geologinių geotechninių tyrimų Kauno mieste Jėgainės g. 12C paslaugas (toliau Paslaugos). Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 1 priede.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71351000
-
Geologinės, geofizinės ir kitos mokslinės žvalgymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Jėgainės g. 12C, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas numato įsigyti inžinerinių geologinių geotechninių tyrimų (toliau IGG) Kauno mieste Jėgainės g. 12C paslaugas (toliau Paslaugos). Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 1 priede. Paslaugų teikėjas privalo Paslaugą atlikti vadovaujantis Statybos įstatymu ir kitais įstatymais, statybos techniniais reglamentais reglamentuojančiais IGG tyrimų atlikimą, tinkamą apiforminimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 13000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui. Maksimali sutarties trukmė su pratęsimu 12 (dvylika) mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos reikalavimų atitikimą bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas sumoka Vykdytojui už faktiškai suteiktas Paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų po
sąskaitos faktūros gavimo ir perdavimo – priėmimo akto pasirašymo (jeigu Sutarties specialiojoje dalyje numatyta, jog jis pasirašomas). PVM sąskaitas faktūras Pardavėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita).
sąskaitos faktūros gavimo ir perdavimo – priėmimo akto pasirašymo (jeigu Sutarties specialiojoje dalyje numatyta, jog jis pasirašomas). PVM sąskaitas faktūras Pardavėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Vykdytojui nesuteikus Paslaugų sutartyje numatytais terminais ar nepašalinus Paslaugų teikimo trūkumų, užsakovas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną tokio vėlavimo dieną, nuo nesuteiktų ar vėluojamų suteikti Paslaugų kainos su PVM. Vykdytojui vienašališkai nutraukus sutartį prieš terminą nesant užsakovo kaltės, vykdytojas sumoka užsakovui 10 procentų dydžio baudą nuo Sutarties kainos su PVM. Jei užsakovas nutraukia sutarties galiojimą dėl vykdytojo kaltės, vykdytojas moka užsakovui 10 (dešimties) procentų dydžio baudą nuo sutarties kainos su PVM. Visos sutarties sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-12
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus pirkimui gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų
informacinėje sistemoje registruoti tiekėjai.
informacinėje sistemoje registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |