Inžinerinių geologinių tyrinėjimų Liepkalnio g. 111, Vilniuje paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
120750163
Šeimyniškių g. 19
Vilnius
03219
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Jevaišaitė
Telefonas:
+370 60901216
El. paštas:
vitalija.jevaisaite@vilniausvystymas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilniausvystymas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5666
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761865Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=761865&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Inžinerinių geologinių tyrinėjimų Liepkalnio g. 111, Vilniuje paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71351913
-
Geologinio tyrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Inžinerinių geologinių geotechninių tyrimų Liepkalnio g. 111, Vilniuje paslaugos. Perkamos Paslaugos reikalingos viešojo transporto autobusų parko projektavimui, Paslaugos turi būti atliekamos pagal pridedamą techninę užduotį (toliau – Užduotis) (TS Priedas Nr.1).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71351913
-
Geologinio tyrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Inžinerinių geologinių geotechninių tyrimų Liepkalnio g. 111, Vilniuje paslaugos. Perkamos Paslaugos reikalingos viešojo transporto autobusų parko projektavimui, Paslaugos turi būti atliekamos pagal pridedamą techninę užduotį (toliau – Užduotis) (TS Priedas Nr.1).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Vykdytojui nevykdant arba netinkamai vykdant Sutarties 6.1.1, 6.1.2, 6.1.9, 6.1.10, 6.1.11 punktuose nurodytus įsipareigojimus, už kiekvieną pažeidimo atvejį Vykdytojas įsipareigoja Užsakovui jo reikalavimu mokėti 50 Eur (penkiasdešimt eurų) dydžio baudą.
2. Užsakovas, vėluojantis apmokėti už tinkamai atliktas Paslaugas be pateisinamos priežasties, Vykdytojui raštiškai pareikalavus, moka Vykdytojui 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą sumokėti kalendorinę dieną nuo pradinės sutarties vertės (be PVM). Šalys sutaria, kad šiuo atveju palūkanos netaikomos.
2. Užsakovas, vėluojantis apmokėti už tinkamai atliktas Paslaugas be pateisinamos priežasties, Vykdytojui raštiškai pareikalavus, moka Vykdytojui 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą sumokėti kalendorinę dieną nuo pradinės sutarties vertės (be PVM). Šalys sutaria, kad šiuo atveju palūkanos netaikomos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-09
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje