Inžinerinių tinklų (Elektros tinklų), 110 kV OL Eiguliai – Šilkas I, Eiguliai – Šilkas II (ruože tarp Eiguliai TP ir atramos Nr.3), Žeimenos g., Kauno mieste, rekonstravimo darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Sandra Bielinienė
Telefonas: +370 37787360
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701602
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Inžinerinių tinklų (Elektros tinklų), 110 kV OL Eiguliai – Šilkas I, Eiguliai – Šilkas II (ruože tarp Eiguliai TP ir atramos Nr.3), Žeimenos g., Kauno mieste, rekonstravimo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Inžinerinių tinklų (Elektros tinklų), 110 kV OL Eiguliai – Šilkas I, Eiguliai – Šilkas II (ruože tarp Eiguliai TP ir atramos Nr.3), Žeimenos g., Kauno mieste, rekonstravimo darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Inžinerinių tinklų (Elektros tinklų), 110 kV OL Eiguliai – Šilkas I, Eiguliai – Šilkas II (ruože tarp Eiguliai TP ir atramos Nr.3), Žeimenos g., Kauno mieste, rekonstravimo darbai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties galiojimo terminas atskiru Šalių susitarimu gali būti pratęsiamas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam nei 12 (dvylika) mėnesių terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Rangovai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra rangovo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
2. Rangovas, rangovų grupės partneriai kartu, subrangovai toje srityje, kurioje vykdys veiklą, turi turėti teisę būti ypatingojo statinio statybos rangovu: statinių grupė – inžinieriniai tinklai, pogrupis – elektros tinklai. Rangovas turi būti atestuotas inžinierinių tinklų, pogrupis – elektros tinklų bei ypatingų statinių kategorijai priskiriamų statinių statybos darbų atlikimui šiose darbų srityse:
2.1.1.1 Žemės darbai – statybos sklypo reljefo tvarkymas, pamatų duobių, iškasų, tranšėjų kasimas ir užpylimas;
2.1.1.2 statybinių konstrukcijų – gelžbetonio, betono, metalo statyba ir montavimas;
2.1.1.3 elektros energijos tiekimo ir skirstymo įrenginių montavimas;
2.1.1.4 elektros tinklų tiesimas;
2.1.1.5 statinio elektros inžinerinių sistemų įrengimas;
2.1.1.6 procesų valdymo ir automatizavimo sistemų įrengimas;
2.1.1.7 statinio nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) inžinerinių sistemų įrengimas;
3. Rangovas, rangovų grupės partneriai kartu, subrangovai toje srityje, kurioje vykdys veiklą, turi turėti teisę atlikti šiuos (Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo 22 str.):
3.1. Elektros perdavimo linijų iki 400 kV įtampos eksploatavimo darbus arba Elektros perdavimo linijų iki 400 kV įtampos remonto darbus;
3.2. Elektros skirstyklų ir pastočių iki 400 kV
įtampos bandymo darbus;
3.3. Elektros skirstyklų ir pastočių iki 400 kV įtampos technologinio valdymo ir techninės priežiūros darbus;
3.4. Elektros tinklo iki 400 kV įtampos relinės apsaugos, automatikos ir valdymo sistemų eksploatavimo darbus.
3.5. Elektros tinklo iki 110 kV įtampos remonto darbai;
3.6. Elektros tinklo iki 110 kV įtampos bandymo darbus;
3.7. Elektros tinklo iki 110 kV įtampos technologinio valdymo ir techninės priežiūros darbus;
3.8. Elektros tinklo iki 110 kV įtampos relinės apsaugos, automatikos ir valdymo sistemų eksploatavimo darbus.
Pateikiamas Lietuvos Respublikoje ir trečiosiose šalyse įsteigtiems juridiniams asmenims, kitoms organizacijoms ar jų padaliniams teisės aktuose numatytų institucijų išduoti kvalifikacijos atestatai ar užsienio šalių tiekėjams išduoti dokumentai, patvirtinantys turimą kvalifikaciją kilmės šalyje. Užsienio valstybės įregistruotas rangovas Teisės pripažinimo pažymą privalo pateikti iki sutarties sudarymo. Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimą Rangovas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo. Jei Rangovas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Rangovas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo vertė – 5 % (penki procentai) nuo Pradinės sutarties vertės, nurodytos Sutarties 9.1 punkte.
2. Jeigu Rangovas vėluoja atlikti bet kokį Darbą ar Darbų etapą pagal pateiktą Žiniaraštį (Veiklų sąrašą) ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Užsakovas be oficialaus įspėjimo ir nesumažinant kitų savo teisių gynimo būdų, taiko 0,02 % laiku neatliktų Darbų dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą termino kalendorinę dieną:
1. Už bet kokių šioje Sutartyje nustatytų įsipareigojimų nevykdymą, išskyrus šio straipsnio 2. punktą, Pirkėjas gali pareikalauti sumokėti 100 Eur baudą už kiekvieną pažeidimą, o jei pažeidimas tęstinio pobūdžio – po 50 Eur baudą už kiekv. d., kol tęsiasi pažeidimas.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-05
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-08-05
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-05
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. atsiskaitymai atliekami pagal Rangovo tinkamai surašytą ir, vadovaujantis viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais, nustatyta tvarka tik elektroniniu būdu pateiktą Užsakovui sąskaitą faktūrą (arba lygiavertį dokumentą) bei Užsakovo pasirašytą Atliktų darbų aktą / Darbų perdavimo–priėmimo aktą.
2. vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Rangovo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Užsakovo ir Rangovo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Pasikeitus teisės aktų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas.
3. atsiskaitymai atliekami ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Užsakovas gauna sąskaitą faktūrą ir Sutarties 9.8.1 punkte nurodytą dokumentą.
4.Tiesioginio atsiskaitymo su Subrangovais galimybė: yra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-31

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.