Įranga skirta skubiosios telemedicinos paslaugų užtikrinimui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Monika Vaitkevičiūtė
Telefonas:
+370 37787360
El. paštas:
Monika.Vaitkeviciute@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725936Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=725936&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Įranga skirta skubiosios telemedicinos paslaugų užtikrinimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42967100
-
Skaitmeninis nuotolinio valdymo įtaisas
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įranga skirta skubiosios telemedicinos paslaugų užtikrinimui
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Diagnostinis komplektas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33124100
-
Diagnostikos prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Diagnostinis komplektas - 5 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Skubiosios telemedicinos paslaugų teikimas skubiosios
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Elektrokardiografas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33123200
-
Elektrokardiografijos prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Elektrokardiografas - 5 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Skubiosios telemedicinos paslaugų teikimas skubiosios
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Portatyvus echoskopas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33112000
-
Aido, ultragarso ir doplerio introskopijos įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Portatyvus echoskopas - 5 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Skubiosios telemedicinos paslaugų teikimas skubiosios
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mobili telekonsultacijų stotelė su programine įranga
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42967100
-
Skaitmeninis nuotolinio valdymo įtaisas
48510000
-
Komunikacijų programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mobili telekonsultacijų stotelė su programine įranga
Mobili telekonsultacijų stotelė - 5 vnt.
Programinė įranga - 1 vnt.
Mobili telekonsultacijų stotelė - 5 vnt.
Programinė įranga - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Skubiosios telemedicinos paslaugų teikimas skubiosios
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
medicinos pagalbos skyriuose”, projekto Nr. Nr. 08.1.3-CPVA-V-604-01-0002
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46
straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjas pateikia ne vėl.kaip per 10 d. d. nuo Sut. pasiraš. d., Sut. įvykd. užtikrin. (banko ar kredito unijos garant. arba draud. bendr.laid. draud. liud.) 5 % nuo Prad. sut. vert. be PVM. Vietoje Sutart. įvykd. užtikr. dok., gali į Pirkėjo nurodytą sąsk. banke pervesti sumą, 5 proc. Prad. sut. vert. be PVM.
2. Jei Tiek. vėluoja prist. Prek. arba įvyk. garant. įsipar. Sut. nust. term., skaičiuoja tokio dydž. delsp:
2.1. nuo kitos d. po to, kai įsip. t. b.įvyk., iki 15 k. d. – 0,05 proc. dydž.delsp. už kiekv. užd. d.;
2.2. nuo 16 k. d. iki 30 k. d. – 0,06 proc. dydž. delsp. už kiekv. užd. d.;
2.3. nuo 31 k. d. iki atitinkamo įsipar. įvykd. d. – 0,08 proc. dydž. delsp. už kiekv. užd. d..
3. Apmokėjimas (detaliz. VI.3 dal.)
2. Jei Tiek. vėluoja prist. Prek. arba įvyk. garant. įsipar. Sut. nust. term., skaičiuoja tokio dydž. delsp:
2.1. nuo kitos d. po to, kai įsip. t. b.įvyk., iki 15 k. d. – 0,05 proc. dydž.delsp. už kiekv. užd. d.;
2.2. nuo 16 k. d. iki 30 k. d. – 0,06 proc. dydž. delsp. už kiekv. užd. d.;
2.3. nuo 31 k. d. iki atitinkamo įsipar. įvykd. d. – 0,08 proc. dydž. delsp. už kiekv. užd. d..
3. Apmokėjimas (detaliz. VI.3 dal.)
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-02
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-01-02
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-02
Vietos laikas:
11:45
Vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Mokėjimo sąlygos nurodytos Atviro konkurso sąlygų 2 priede "Sutarties projektas".
2. Mokėjimo sąlygos:
2.1.Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi,
sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos
elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos
įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir
sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p.
19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Tiekėjo pasirinktomis
priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos
faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės
sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Pirkėjas elektronines sąskaitas
faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus. Tokiu atveju, jeigu
yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir
keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne
elektroninėmis priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra,
išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir
elektroniniu būdu. Pasikeitus įstatymų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai
taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas.
2.2. Avansinis mokėjimas: Tiekėjui gali būti mokamas išankstinis mokėjimas (avansas)
2.3. Pirkėjas mokėjimus už perduotą Prekę atlieka ne vėliau kaip:
2.3.1.per 30 k. d. nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą. Pirmiau
nurodytas mokėjimo terminas, susietas su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęstas, tačiau
bet kokiu atveju šis terminas negali viršyti 60 k. d.;
3.Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
2. Mokėjimo sąlygos:
2.1.Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi,
sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos
elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos
įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir
sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p.
19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Tiekėjo pasirinktomis
priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos
faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės
sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Pirkėjas elektronines sąskaitas
faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus. Tokiu atveju, jeigu
yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir
keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne
elektroninėmis priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra,
išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir
elektroniniu būdu. Pasikeitus įstatymų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai
taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas.
2.2. Avansinis mokėjimas: Tiekėjui gali būti mokamas išankstinis mokėjimas (avansas)
2.3. Pirkėjas mokėjimus už perduotą Prekę atlieka ne vėliau kaip:
2.3.1.per 30 k. d. nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą. Pirmiau
nurodytas mokėjimo terminas, susietas su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęstas, tačiau
bet kokiu atveju šis terminas negali viršyti 60 k. d.;
3.Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |