Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.APS ir i.ŽUR posistemių) plėtros paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01514
LT
Asmuo ryšiams:
Laura Kasikauskienė
Telefonas:
+370 52687858
El. paštas:
laura.kasikauskiene@vmi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=623588Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=623588&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.APS ir i.ŽUR posistemių) plėtros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72211000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Informacinės sistemos i.MAS posistemių, i.APS ir i.ŽUR plėtros paslaugos:
1. sukūrimas i.APS naujos e. sąskaitos tipo „Sąskaita už teisines paslaugas“, kurio pagalba bus didinamas mokesčių mokėtojų pajamų apskaitymas, mokesčių surinkimas;
2. įgyvendinimas galimybės formuoti ataskaitą dėl galimai sudubliuotų pajamų i.APS posistemyje ir pranešimo išsiuntimo mokesčių mokėtojui apie tai, kad i.APS posistemyje yra patalpinta ataskaita, kuri mažins administracinę naštą mokesčių mokėtojui;
3. i.APS ir i.ŽUR sukūrimo tikslų tęsimas: didinti mokesčių mokėtojų pajamų apskaitymą, mokesčių surinkimą ir mokesčių administratoriaus veiklos efektyvumą, mažinti administracinę naštą mokesčių mokėtojui, papildant esančius funkcionalumus naujomis procedūromis;
4. užtikrinimas efektyvesnės verslo pajamų apskaitymo ir mokestinių prievolių vykdymo kontrolės, papildant esantį kontrolės funkcionalumą naujomis procedūromis;
5. smulkus modernizavimas, dėl susijusių posistemių funkcionalumų pakeitimų.
1. sukūrimas i.APS naujos e. sąskaitos tipo „Sąskaita už teisines paslaugas“, kurio pagalba bus didinamas mokesčių mokėtojų pajamų apskaitymas, mokesčių surinkimas;
2. įgyvendinimas galimybės formuoti ataskaitą dėl galimai sudubliuotų pajamų i.APS posistemyje ir pranešimo išsiuntimo mokesčių mokėtojui apie tai, kad i.APS posistemyje yra patalpinta ataskaita, kuri mažins administracinę naštą mokesčių mokėtojui;
3. i.APS ir i.ŽUR sukūrimo tikslų tęsimas: didinti mokesčių mokėtojų pajamų apskaitymą, mokesčių surinkimą ir mokesčių administratoriaus veiklos efektyvumą, mažinti administracinę naštą mokesčių mokėtojui, papildant esančius funkcionalumus naujomis procedūromis;
4. užtikrinimas efektyvesnės verslo pajamų apskaitymo ir mokestinių prievolių vykdymo kontrolės, papildant esantį kontrolės funkcionalumą naujomis procedūromis;
5. smulkus modernizavimas, dėl susijusių posistemių funkcionalumų pakeitimų.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 107438.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72262000
-
Programinės įrangos kūrimo paslaugos
72263000
-
Programinės įrangos diegimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
i.ŽUR, i.APS plėtros paslaugoms skirtos valandos - 1300 val. (nurodomas orientacinis kiekis). Paslaugos užsakymai bus inicijuojami pagal faktinį poreikį. Paslaugos apimtis yra tik orientacinis skaičius ir negali būti pagrindas reikalauti iš Užsakovo išnaudoti visą įsigytų valandų kiekį. Įsigytų valandų naudojimas priklauso nuo Užsakovo poreikio ir valios, todėl neįsipareigojama išnaudoti visų valandų. Nurodomas orientacinis valandų skaičius gali būti 30 proc. didesnis arba mažesnis, tačiau jo bendra vertė neturi viršyti 130 000 Eur su PVM sumos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 107438.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei per 18 mėn. neišnaudojama sutartyje nurodyta maksimali Sutarties vertės suma, Sutartis automatiškai pratęsiama 6 (šešių) mėnesių terminui, tomis pačiomis, šioje Sutartyje numatytomis sąlygomis, jeigu likus ne mažiau nei 10 (dešimt) kalendorinių dienų iki Sutarties termino pabaigos, nei viena iš šalių nepraneša apie Sutarties nepratęsimą.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nurodyta Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Po SUTARTIES pasirašymo per 5 darbo dienas, TIEKĖJAS privalo pateikti SUTARTIES įvykdymo užtikrinimą, išduotą Lietuvos Respublikoje ar užsienyje įsteigtos ir veikiančios banko įstaigos arba draudimo įmonės (toliau — Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjas), pagal kurį Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjas įsipareigoja neatšaukiamai ir besąlygiškai per 10 kalendorinių dienų nuo pirmo UŽSAKOVO reikalavimo, gauto kartu su pareiškimu tvirtinančiu, kad TIEKĖJAS netinkamai vykdo SUTARTYJE numatytus įsipareigojimus, neįvykdė SUTARTIES, atsisakė vykdyti SUTARTĮ ar SUTARTIS nutraukiama dėl TIEKĖJO kaltės, sumokėti UŽSAKOVUI 13 000 eurų dydžio SUTARTIES įvykdymo užtikrinimo išmoką. UŽSAKOVAS pranešime Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjui turi nurodyti, dėl kurios iš aplinkybių jam priklauso SUTARTIES įvykdymo užtikrinimo suma, tačiau SUTARTIES įvykdymo užtikrinimo davėjas neturi teisės reikalauti, kad UŽSAKOVAS pagrįstų savo reikalavimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-04
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |