IT srities žmogiškųjų išteklių paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Rakštelytė
Telefonas:
+370 5211220
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilnius.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5247
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=651595Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=651595&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
IT srities žmogiškųjų išteklių paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos IT srities žmogiškųjų išteklių paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
PHP programuotojo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
PHP programuotojo paslaugas sudaro:
-Informacinių sistemų programavimas;
-Duomenų mainų sąsajų tarp informacinių sistemų kūrimas;
-Duomenų bazių projektavimas ir kūrimas;
-Kuriamo bei esamo programinio kodo dokumentavimas;
-Grafinių vartotojo sąsajų kūrimas;
-Kuriamų informacinių sistemų atitikimo saugumo reikalavimams užtikrinimas;
-Kuriamų informacinių sistemų našumo užtikrinimas esant didelėms apkrovoms;
-Programinio kodo peržiūra;
-Automatinių atnaujinimo ir testavimo mechanizmų konfigūravimas;
-Kitos užduotys susijusios su programuotojo kompetencijomis.
-Informacinių sistemų programavimas;
-Duomenų mainų sąsajų tarp informacinių sistemų kūrimas;
-Duomenų bazių projektavimas ir kūrimas;
-Kuriamo bei esamo programinio kodo dokumentavimas;
-Grafinių vartotojo sąsajų kūrimas;
-Kuriamų informacinių sistemų atitikimo saugumo reikalavimams užtikrinimas;
-Kuriamų informacinių sistemų našumo užtikrinimas esant didelėms apkrovoms;
-Programinio kodo peržiūra;
-Automatinių atnaujinimo ir testavimo mechanizmų konfigūravimas;
-Kitos užduotys susijusios su programuotojo kompetencijomis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Front-end (React) programuotojo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Front-end (React) programuotojo paslaugas sudaro:
-Vartotojų sąsajų kūrimas, naudojant JavaScript karkasą „React“;
-Užtikrinti SEO gerųjų praktikų taikymą;
-Testuoti vartotojų sąsajų draugiškumą vartotojams;
-Taisyti testavimo metu nustatytas klaidas;
-Kuriamo bei esamo programinio kodo dokumentavimas;
-Programinio kodo peržiūra (angl. code-review);
-Kitos užduotys susijusios su programuotojo kompetencijomis.
-Vartotojų sąsajų kūrimas, naudojant JavaScript karkasą „React“;
-Užtikrinti SEO gerųjų praktikų taikymą;
-Testuoti vartotojų sąsajų draugiškumą vartotojams;
-Taisyti testavimo metu nustatytas klaidas;
-Kuriamo bei esamo programinio kodo dokumentavimas;
-Programinio kodo peržiūra (angl. code-review);
-Kitos užduotys susijusios su programuotojo kompetencijomis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
WEB dizainerio paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
WEB dizainerio paslaugas sudaro:
-Įsigilinimas į bendrą verslo proceso problematiką ir jos suskaidymas iki vientiso sprendimo naudojant geriausias praktikas ir remiantis analogiškų sistemų pavyzdžiais;
-WEB dizaino kūrimas;
-Interneto svetainių prototipų kūrimas;
-Vartotojo patirties projektavimas (UX);
-Vartotojo sąsajos projektavimas (UI);
-Vartotojų scenarijų kūrimas;
-Vartotojų personų kūrimas;
-Vartotojų empatijų, kelionės žemėlapių, naudotojo kelio svetainėje schemos kūrimas;
-Kitos užduotys susijusios su WEB dizainerio kompetencijomis.
-Įsigilinimas į bendrą verslo proceso problematiką ir jos suskaidymas iki vientiso sprendimo naudojant geriausias praktikas ir remiantis analogiškų sistemų pavyzdžiais;
-WEB dizaino kūrimas;
-Interneto svetainių prototipų kūrimas;
-Vartotojo patirties projektavimas (UX);
-Vartotojo sąsajos projektavimas (UI);
-Vartotojų scenarijų kūrimas;
-Vartotojų personų kūrimas;
-Vartotojų empatijų, kelionės žemėlapių, naudotojo kelio svetainėje schemos kūrimas;
-Kitos užduotys susijusios su WEB dizainerio kompetencijomis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Veiklos procesų analitiko paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Veiklos procesų analitiko paslaugas sudaro:
-Kliento pateikto poreikio ir užduočių analizė;
-Reikalavimų ir specifikacijų rengimas, derinimas su Klientu;
-Dokumentuoti veiklos, funkcinius, dizaino reikalavimus;
-Bendradarbiauti su projekto komanda kuriant informacinių sistemos sprendimus;
-Planuoti ir derinti funkcijų įgyvendinimo bei tarpusavio sąsajų (apimties, techninių, funkcinių, saugumo ir kokybės) reikalavimus;
-Vertinti galimą pakeitimo poveikį kitoms Sistemos dalims ir susijusiems procesams, greitaveikai, saugumui;
-Suskirstyti darbų sąrašą pagal diegimo etapus (releases) ir reaguoti į Kliento poreikių pasikeitimus;
-Identifikuoti, analizuoti, modeliuoti, dokumentuoti veiklos procesus;
-Prieš įvykdant darbus susipažinti su esamais Kliento veiklos procesais ir realizuotais Sistemos funkcionalumais bei integracijomis, išanalizuoti su pakeitimais susijusius teisės aktus.
-Kliento pateikto poreikio ir užduočių analizė;
-Reikalavimų ir specifikacijų rengimas, derinimas su Klientu;
-Dokumentuoti veiklos, funkcinius, dizaino reikalavimus;
-Bendradarbiauti su projekto komanda kuriant informacinių sistemos sprendimus;
-Planuoti ir derinti funkcijų įgyvendinimo bei tarpusavio sąsajų (apimties, techninių, funkcinių, saugumo ir kokybės) reikalavimus;
-Vertinti galimą pakeitimo poveikį kitoms Sistemos dalims ir susijusiems procesams, greitaveikai, saugumui;
-Suskirstyti darbų sąrašą pagal diegimo etapus (releases) ir reaguoti į Kliento poreikių pasikeitimus;
-Identifikuoti, analizuoti, modeliuoti, dokumentuoti veiklos procesus;
-Prieš įvykdant darbus susipažinti su esamais Kliento veiklos procesais ir realizuotais Sistemos funkcionalumais bei integracijomis, išanalizuoti su pakeitimais susijusius teisės aktus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad paslaugų teikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu arba banko garantija sumai:
I-ai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 6.300,00 (šeši tūkstančiai trys šimtai) EUR;
II-ai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 3.700,00 (trys tūkstančiai septyni šimtai) EUR;
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose.
Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
III-iai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 3.500,00 (trys tūkstančiai penki šimtai) EUR;
IV-ai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 2.600,00 (du tūkstančiai šeši šimtai) EUR.
I-ai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 6.300,00 (šeši tūkstančiai trys šimtai) EUR;
II-ai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 3.700,00 (trys tūkstančiai septyni šimtai) EUR;
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose.
Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
III-iai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 3.500,00 (trys tūkstančiai penki šimtai) EUR;
IV-ai pirkimo objekto daliai - reikalaujamas užtikrinimo dydis - 2.600,00 (du tūkstančiai šeši šimtai) EUR.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-23
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |