ĮVAIRIOS LABORATORINĖS ĮRANGOS (ULTRAGARSINĖ TRANSKRANIJINĖ DOPLERINĖ SISTEMA, LAMINARAS, ŠALDIKLIS) PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
01131
LT
Asmuo ryšiams:
Regvyta Gelumbauskienė
Telefonas:
+370 52360654
El. paštas:
rg@projektus.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.vu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=721327Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=721327&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ĮVAIRIOS LABORATORINĖS ĮRANGOS (ULTRAGARSINĖ TRANSKRANIJINĖ DOPLERINĖ SISTEMA, LAMINARAS, ŠALDIKLIS) PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39141500
-
Traukos spintos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Ultragarsinė transkranijinė doplerinė sistema– 1 kompl.
2. Laminarinio srauto spinta (A tipo) – 17 vnt.
3. Šaldiklis - 85C - 4 vnt.
2. Laminarinio srauto spinta (A tipo) – 17 vnt.
3. Šaldiklis - 85C - 4 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ultragarsinė transkranijinė doplerinė sistema
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33112200
-
Ultragarso įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ultragarsinė transkranijinė doplerinė sistema– 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Mokslo centro sukūrimas, projekto numeris 01.1.1-CPVA-V-701-12-0001.
II.2.14)
Papildoma informacija
Įranga turi būti pristatyta į VšĮ Vilniaus universiteto nurodytas patalpas Vilniaus mieste, atliktas įrangos instaliavimas, įpakavimo medžiagų išvežimas (utilizavimas) ir personalo apmokymas ne vėliau kaip per 2 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Laminarinio srauto spinta (A tipo)
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141500
-
Traukos spintos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Laminarinio srauto spinta (A tipo) – 17 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Mokslo centro sukūrimas, projekto numeris 01.1.1-CPVA-V-701-12-0001.
II.2.14)
Papildoma informacija
Įranga turi būti pristatyta į VšĮ Vilniaus universiteto nurodytas patalpas Vilniaus mieste, atliktas įrangos instaliavimas, įpakavimo medžiagų išvežimas (utilizavimas) ir personalo apmokymas ne vėliau kaip per 2 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Šaldiklis - 85C
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39711100
-
Šaldytuvai ir šaldikliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šaldiklis - 85C - 4 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Mokslo centro sukūrimas, projekto numeris 01.1.1-CPVA-V-701-12-0001.
II.2.14)
Papildoma informacija
Įranga turi būti pristatyta į VšĮ Vilniaus universiteto nurodytas patalpas Vilniaus mieste, atliktas įrangos instaliavimas, įpakavimo medžiagų išvežimas (utilizavimas) ir personalo apmokymas ne vėliau kaip per 2 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas per 10 darbo dienų po sutarties pasirašymo pateikia pirkėjui sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą, kuris turi būti savarankiškas reikalavimas. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5 proc. pradinės sutarties vertės. Pirkėjas už perduotas prekes apmoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo,perdavimo- priėmimo dokumento pasirašymo ir sąskaitos gavimo, priklausomai nuo to, kas įvyksta vėliausiai (t. y. turi būti išpildytos visos sąlygos). Mokėjimų terminai gali būti pratęsti, jei vėluojama gauti finansavimą iš trečiųjų šalių, tačiau bet kokiu atveju šie terminai negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-06
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-06
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |