Įvairių baldų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kalėjimų departamentas prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos
288697120
L. Sapiegos g. 1
Vilnius
10312
LT
Asmuo ryšiams:
Vilija Jakutienė
Telefonas:
+370 52719062
El. paštas:
vilija.jakutiene@kaldep.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaldep.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5477
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679458Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=679458&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Įvairių baldų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kalėjimų departamentas prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos (L. Sapiegos g. 1, 10312 Vilnius, biudžetinės įstaigos kodas 288697120), kuriam Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2018 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. 1R-259 „Dėl teisės atlikti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas suteikimo Kalėjimų departamentui prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos“ suteikta teisė atlikti bausmių vykdymo sistemos centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas (nuo 2023-01-01 Kalėjimų tarnyba), vykdo viešąjį pirkimą taikydamas dinaminę pirkimo sistemą, ir jos galiojimo laikotarpiu numato įsigyti įvairius baldus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1300000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Įvairūs baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I. kategorija. Įvairūs baldai (stalai, sėdimieji baldai, spintos, spintelės, lentynos, stelažai, gulimieji baldai, virtuvės baldai, minkšti baldai, pakabos, pertvaros, vitrininiai baldai, komodos). Dėl šių prekių tiekimo tiekėjai, kuriems bus leista dalyvauti dinaminėje pirkimo sistemoje, bus kviečiami teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo šioje dinaminėje pirkimo sistemoje. DPS galiojimo terminas ‒ 48 mėnesiai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
48
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
DPS galiojimas gali būti keičiamas: pirkimo vykdytojas turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimą arba jį pratęsti, jei neviršijama DPS maksimali numatoma apimtis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Metaliniai baldai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
II. kategorija. Metaliniai baldai (lovos, spintelės, spintos, stelažai, lentynos, pakabos). Dėl šių prekių tiekimo tiekėjai, kuriems bus leista dalyvauti dinaminėje pirkimo sistemoje, bus kviečiami teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo šioje dinaminėje pirkimo sistemoje. DPS galiojimo terminas ‒ 48 mėnesiai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
48
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
DPS galiojimas gali būti keičiamas: pirkimo vykdytojas turi teisę sutrumpinti nustatytą DPS galiojimą arba jį pratęsti, jei neviršijama DPS maksimali numatoma apimtis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimo, su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: garantija, delspinigiai.
Detalesnė informacija apie Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju tvarka, nurodyta DPS pirkimo dokumentuose.
Detalesnė informacija apie Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju tvarka, nurodyta DPS pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Ribotas konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2027-01-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |