Įvairių grupių/rūšių ūkinių, statybinių ir kitų prekių pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centras
111961453
Karaliaus Mindaugo pr. 11
Kaunas
LT-44287
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Raubienė
El. paštas:
daiva.raubiene@kaupa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaupa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2302
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716280Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=716280&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Įvairių grupių/rūšių ūkinių, statybinių ir kitų prekių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44100000
-
Statybinės medžiagos ir panašūs gaminiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti įvairių grupių/rūšių ūkinių, statybinių ir kitų prekių. Prekės bus perkamos pagal faktinį Perkančiosios organizacijos poreikį, tiekėjo pasiūlyme nurodytose fizinėse parduotuvėse Kauno mieste. Pardavėjas suteikia Pirkėjui 5000,00 EUR Prekių kredito limitą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44100000
-
Statybinės medžiagos ir panašūs gaminiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti įvairių grupių/rūšių ūkinių, statybinių ir kitų prekių . Prekės bus perkamos pagal faktinį Perkančiosios organizacijos poreikį, tiekėjo pasiūlyme nurodytose fizinėse parduotuvėse Kauno mieste.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas suteikia Pirkėjui 5000,00 EUR Prekių kredito limitą.
1. Jeigu Pirkėjas laiku nesumoka už kokybiškas ir atitinkančias Sutarties sąlygas Prekes, Pirkėjas moka 0,05% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą atsiskaityti dieną. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamos sumokėti sumos.
2. Jeigu Pardavėjas vėluoja pakeisti netinkamas Prekes tinkamomis, Pardavėjas moka 0,05% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą pakeisti Prekės dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 Eur už vieną vėlavimo laikotarpį. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamų pakeisti Prekių vertės. Pardavėjui vėluojant pakeisti Prekes daugiau nei 5 darbo dienas, Pirkėjas turi teisę, apie tai iš anksto pranešęs Pardavėjui reikalauti tiesioginių nuostolių atlyginimo.
1. Jeigu Pirkėjas laiku nesumoka už kokybiškas ir atitinkančias Sutarties sąlygas Prekes, Pirkėjas moka 0,05% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą atsiskaityti dieną. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamos sumokėti sumos.
2. Jeigu Pardavėjas vėluoja pakeisti netinkamas Prekes tinkamomis, Pardavėjas moka 0,05% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą pakeisti Prekės dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 Eur už vieną vėlavimo laikotarpį. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamų pakeisti Prekių vertės. Pardavėjui vėluojant pakeisti Prekes daugiau nei 5 darbo dienas, Pirkėjas turi teisę, apie tai iš anksto pranešęs Pardavėjui reikalauti tiesioginių nuostolių atlyginimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-10
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-10
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centras , Kaunas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
44287
KAUNAS
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |