Trečiadienis, lapkričio 13 d.

Įvažiavimo iš Sodų g. pagal žemės sklypą Sodų g. 63 su pėsčiųjų takais Palangoje paprastojo remonto darbai

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Darbai

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=782477
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Įvažiavimo iš Sodų g. pagal žemės sklypą Sodų g. 63 su pėsčiųjų takais Palangoje paprastojo remonto darbai
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-09-30
Vietos laikas:  10:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą ir su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimas ir su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos;
2. Sutarties pabaiga – 2024-12-30;
3. Darbus atlikti rangovas privalo iki 2024 m. gruodžio 2 d. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi statybos darbai bei pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos.
4. Sutarties termino ir darbų termino pratęsimas nenumatomas.
5. Pirkimui skirta lėšų – 120 000,00 Eur be PVM; 145 200,00 Eur su PVM;
6. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktas/-us paslaugas/darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
III.2)

Paskelbimo data

2024-09-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.