J. Ralio gimnazijos sporto statinių, priėjimo takų, gimnastikos treniruoklių, apšvietimo ir vaizdo stebėjimo sistemos tinklų kapitalinio remonto ir statybos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams:
Julija Tamošiūnienė
Telefonas:
+370 34920727
El. paštas:
julija.tamosiuniene@jonava.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jonava.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6526
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=777164Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=777164&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
J. Ralio gimnazijos sporto statinių, priėjimo takų, gimnastikos treniruoklių, apšvietimo ir vaizdo stebėjimo sistemos tinklų kapitalinio remonto ir statybos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45212000
-
Laisvalaikio, sporto, kultūros, laikino apsigyvenimo pastatų bei restoranų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas - J. Ralio gimnazijos sporto statinių, priėjimo takų, gimnastikos treniruoklių, apšvietimo ir vaizdo stebėjimo sistemos tinklų, adresu Žeimių g. 20, LT-55125, Jonavos m., kapitalinio remonto ir naujos statybos darbų atlikimas, išpildomųjų geodezinių kontrolinių nuotraukų parengimas, kadastrinės bylos atnaujinimas bei visų kitų dokumentų, reikalingų statiniams įregistruoti gavimas. Dalis darbų, numatytų techniniame darbo projekte jau yra įgyvendinti: įrengta krepšinio aikštelė, teniso kortas, dalis takų ir asfalto danga. Šiuo etapu perkami darbų kiekiai (darbų kiekių žiniaraščiai) atskirti nuo pridedamo projekto ir pateikiami atskirai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 910000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45212000
-
Laisvalaikio, sporto, kultūros, laikino apsigyvenimo pastatų bei restoranų statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas - J. Ralio gimnazijos sporto statinių, priėjimo takų, gimnastikos treniruoklių, apšvietimo ir vaizdo stebėjimo sistemos tinklų, adresu Žeimių g. 20, LT-55125, Jonavos m., kapitalinio remonto ir naujos statybos darbų atlikimas, išpildomųjų geodezinių kontrolinių nuotraukų parengimas, kadastrinės bylos atnaujinimas bei visų kitų dokumentų, reikalingų statiniams įregistruoti gavimas. Dalis darbų, numatytų techniniame darbo projekte jau yra įgyvendinti: įrengta krepšinio aikštelė, teniso kortas, dalis takų ir asfalto danga. Šiuo etapu perkami darbų kiekiai (darbų kiekių žiniaraščiai) atskirti nuo pridedamo projekto ir pateikiami atskirai.
Atliekant Darbus tiekėjas privalo vadovautis statybos darbų užduotimi, techniniu darbo projektu Nr. 2021-CPO168670, perkamų darbų kiekių žiniaraščiais, sutarties nuostatomis, galiojančiais statybos techniniais reglamentais, laikytis darbo saugos, aplinkos apsaugos veiką ir procesą reguliuojančių bei kitų galiojančių teisės aktų reikalavimų.
Atliekant Darbus tiekėjas privalo vadovautis statybos darbų užduotimi, techniniu darbo projektu Nr. 2021-CPO168670, perkamų darbų kiekių žiniaraščiais, sutarties nuostatomis, galiojančiais statybos techniniais reglamentais, laikytis darbo saugos, aplinkos apsaugos veiką ir procesą reguliuojančių bei kitų galiojančių teisės aktų reikalavimų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 910000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė * nurodytas terminas 13 mėn. susideda iš: 12 mėn. terminas numatomas darbų atlikimui ir 30 k. d. atsiskaitymui su rangovu nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai (specialiųjų pirkimo sąlygų 3 priedas) taikomi, t. y. atskirą EBVPD turi pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartyje numatytas sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimas: 5 proc. pradinės sutarties vertės dydžio užstatas arba banko garantija. Sutartyje taip pat numatyta bauda 5 proc. pradinės sutarties vertės ir 0,04 proc. dydžio delspinigių dėl vėlavimo nuo nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės per dieną bei 5000,00 Eur bauda už įsipareigojimų dėl aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų taikymo nevykdymą pirmą kartą.
Vykdant sutartį, už atliktus darbus Užsakovas atsiskaitys su Rangovu ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos - faktūros gavimo dienos.
Vykdant sutartį, už atliktus darbus Užsakovas atsiskaitys su Rangovu ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos - faktūros gavimo dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais pradedamas skelbime nurodytą dieną.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ir (ar) jų įgaliotieji atstovai susipažįstant su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatytais terminais ir tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-08-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |