Jonavos baseino teritorijos valymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams: Julija Tamošiūnienė
Telefonas: +370 34920727
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jonava.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716746
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Jonavos baseino teritorijos valymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90610000  -  Gatvių valymo ir šlavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimą perkančiosios organizacijos vardu atlieka centrinė perkančioji organizacija: Jonavos rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188769070, adresas Žeimių g. 13, Jonava. Sutartį pasirašys perkančioji organizacija (Jonavos baseinas).
Pirkimo objektas - Jonavos baseino teritorijos valymo paslaugos. Jonavos baseino teritorija tvarkoma ir prižiūrima kiekvieną darbo dieną, o kai kurios paslaugos, atsižvelgiant į oro sąlygas, teikiamos ir savaitgaliais bei švenčių dienomis. Tiekėjas paslaugas privalės teikti vasaros sezono metu (nuo balandžio mėn. 1 d. iki spalio mėn. 31 d.) bei žiemos sezono metu (nuo lapkričio mėn. 1 d. iki kovo mėn. 31 d). Atsižvelgiant į faktines meteorologines sąlygas, teritorijos valymo paslaugos turi būti teikiamos ir nesilaikant šių periodų.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 82500.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90610000  -  Gatvių valymo ir šlavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimą perkančiosios organizacijos vardu atlieka centrinė perkančioji organizacija: Jonavos rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188769070, adresas Žeimių g. 13, Jonava. Sutartį pasirašys perkančioji organizacija (Jonavos baseinas).
Pirkimo objektas - Jonavos baseino teritorijos valymo paslaugos. Jonavos baseino teritorija tvarkoma ir prižiūrima kiekvieną darbo dieną, o kai kurios paslaugos, atsižvelgiant į oro sąlygas, teikiamos ir savaitgaliais bei švenčių dienomis. Tiekėjas paslaugas privalės teikti vasaros sezono metu (nuo balandžio mėn. 1 d. iki spalio mėn. 31 d.) bei žiemos sezono metu (nuo lapkričio mėn. 1 d. iki kovo mėn. 31 d). Atsižvelgiant į faktines meteorologines sąlygas, teritorijos valymo paslaugos turi būti teikiamos ir nesilaikant šių periodų.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82500.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Perkančioji organizacija numato galimybę, esant poreikiui, įsigyti paslaugų sąraše nenurodytų, bet su pirkimo objektu susijusių paslaugų, neviršijant 10 proc. pradinės sutarties vertės. Už paslaugų sąraše nenurodytas, tačiau su pirkimo objektu susijusias paslaugas bus apmokėta ne didesnėmis nei užsakymo dieną tiekėjo prekybos vietoje, kataloge ar interneto svetainėje nurodytomis galiojančiomis šių paslaugų kainomis arba, jei tokios kainos neskelbiamos, tiekėjo pasiūlytomis, konkurencingomis ir rinką atitinkančiomis kainomis.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pašalinimo pagrindai taikomi, t. y. atskirą EBVPD turi pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Vykdant sutartį Užsakovas atsiskaitys su Vykdytoju už faktiškai suteiktas paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
Sutartyje numatyta bauda 5 proc. pradinės sutarties vertės ir delspinigiai 0,04 proc. dydžio delspinigių už kiekvieną termino praleidimo dieną nuo pradinės sutarties vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-17
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-17
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais pradedamas skelbime nurodytą dieną.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ir (ar) jų įgaliotieji atstovai susipažįstant su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatytais terminais ir tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-06-28
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.