JONAVOS R. J. STANISLAUSKO MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO DALIES PATALPŲ PAPRASTASIS REMONTAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams:
Auksė Kumponienė
Telefonas:
+370 34920721
El. paštas:
aukse.kumponiene@jonava.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jonava.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6526
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=630534Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=630534&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
JONAVOS R. J. STANISLAUSKO MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO DALIES PATALPŲ PAPRASTASIS REMONTAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Jonavos r. J. Stanislausko mokyklos-daugiafunkcio centro dalies patalpų paprastasis remontas (toliau – Darbai). Darbai atliekami vadovaujantis technine specifikacija (darbų aprašu ir patalpų išdėstymo planu, priedas Nr. 6). Darbų atlikimo vieta: Ruklos J. Stanislausko mokykla-daugiafunkcis centras, Rukla, Laumės g. 8. Visi Darbai pagal sutartį turi būti atlikti per tiekėjo pasiūlyme nurodytą terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip iki 2022-11-30. Darbų atlikimo termino pratęsimo galimybė nenumatoma. Darbai turi būti atlikti pagal tarpusavyje suderintą darbų vykdymo grafiką, juos derinant su įstaigos veikla.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 475206.61
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Rukla, Laumės g. 8.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Jonavos r. J. Stanislausko mokyklos-daugiafunkcio centro dalies patalpų paprastasis remontas (toliau – Darbai). Pirkimo objektas neskaidomas į dalis, todėl pasiūlymai turi būti teikiami tik visai perkamų Darbų apimčiai. Darbai atliekami vadovaujantis technine specifikacija (darbų aprašu ir patalpų išdėstymo planu, priedas Nr. 6). Darbai turi būti atlikti vadovaujantis galiojančiais statybos techniniais reglamentais, kitais galiojančiais teisės aktais, laikantis visų statybos, darbo saugos ir aplinkos apsaugos veiklą ir procesą reguliuojančių teisės aktų reikalavimų. Darbų atlikimo vieta: Ruklos J. Stanislausko mokykla-daugiafunkcis centras, Rukla, Laumės g. 8. Visi Darbai pagal sutartį turi būti atlikti per tiekėjo pasiūlyme nurodytą terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip iki 2022-11-30. Darbų atlikimo termino pratęsimo galimybė nenumatoma. Darbai turi būti atlikti pagal tarpusavyje suderintą darbų vykdymo grafiką, juos derinant su įstaigos veikla. Šio pirkimo pradinės sutarties vertė (maksimali pirkimui skirta lėšų suma, kurios negali viršyti tiekėjų pasiūlymai) yra 413223,14 Eur be PVM. Sutartyje numatyta galimybė įsigyti Papildomų darbų (neviršijant 15 proc. pradinės sutarties vertės) sutartyje nurodytomis aplinkybėmis, kurių įsigijimo vertė yra 15 proc. Pradinės sutarties vertės (esant poreikiui įsigyti papildomus darbus bus sudaromi atskiri rašytiniai susitarimai dėl Sutartyje numatytų darbų kiekio (apimties) keitimo).
Tiekėjų pasiūlymų formose nurodyta pasiūlymo kaina bus naudojama tik pasiūlymams vertinti (ar pasiūlymo kaina nėra neįprastai maža, ar neviršija numatytos sumos) bei palyginti tarpusavyje. Tiekėjui bus apmokama už faktiškai atliktus darbus pagal tiekėjo pasiūlyme nurodytus įkainius, neviršijant pradinės sutarties vertės.
Tiekėjų pasiūlymų formose nurodyta pasiūlymo kaina bus naudojama tik pasiūlymams vertinti (ar pasiūlymo kaina nėra neįprastai maža, ar neviršija numatytos sumos) bei palyginti tarpusavyje. Tiekėjui bus apmokama už faktiškai atliktus darbus pagal tiekėjo pasiūlyme nurodytus įkainius, neviršijant pradinės sutarties vertės.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 475206.61
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2022-12-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Šio pirkimo pradinės sutarties vertė (maksimali pirkimui skirta lėšų suma, kurios negali viršyti tiekėjų pasiūlymai) yra 413223,14 Eur be PVM. Sutartyje numatyta galimybė įsigyti Papildomų darbų (neviršijant 15 proc. pradinės sutarties vertės) sutartyje nurodytomis aplinkybėmis, kurių įsigijimo vertė yra 15 proc.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) pagal konkurso sąlygų 3 priedą. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę, adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD turi pateikti:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi.
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Darbai finansuojami valstybės biudžeto lėšomis. Rangovui už darbus bus atsiskaitoma per 30 k.d. nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Banko/kredito unijos garantą arba draudimo bendrovės laidavimo raštą, kurio suma – 20661,00 Eur, Rangovas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo kartu su apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu. Sutartyje numatyta bauda - 5 proc. pradinės sutarties vertės ir delspinigiai - 0,04 proc. pradinės sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-21
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-07-21
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-21
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais pradinis susipažinimas vyks elektroniniu būdu Viešojo pirkimo komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradiniame susipažinime su pasiūlymais tiekėjų atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 str. numatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |