Kairės Neries krantinių, dviračių ir pėsčiųjų takų rekonstravimo, Vilniuje Techninio projekto parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus vystymo kompanija"
120750163
Šeimyniškių g. 19
Vilnius
03219
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Prieskienė
Telefonas:
+370 67192733
El. paštas:
rasa.prieskiene@vilniausvystymas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.vilniausvystymas.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5666
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=683989Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=683989&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kairės Neries krantinių, dviračių ir pėsčiųjų takų rekonstravimo, Vilniuje Techninio projekto parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kairės Neries krantinių, dviračių ir pėsčiųjų takų rekonstravimo, Vilniuje Techninio projekto parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kairės Neries krantinių, dviračių ir pėsčiųjų takų rekonstravimo, Vilniuje Techninio projekto parengimo, statybą leidžiančio dokumento gavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Projekto parengimo Paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui, termino nukėlimą fiksuojant rašytiniu Šalių susitarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
II.2.7 punkte į nurodytą Sutarties trukmę mėnesiais neįeina Statinio projekto vykdymo priežiūros ir atsiskaitymo už jį laikotarpis.
Projekto vykdymo priežiūros Paslaugos teikiamos nuo statybos darbų vykdymo pradžios iki statinio statybos dokumento surašymo dienos.
Projekto vykdymo priežiūros Paslaugos teikiamos nuo statybos darbų vykdymo pradžios iki statinio statybos dokumento surašymo dienos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos Laimėjęs Dalyvis pateikia Perkančiajai organizacijai Sutarties ir pirkimo sąlygų reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą (pirmo pareikalavimo besąlyginę banko garantiją arba pirmojo pareikalavimo besąlyginį laidavimo draudimą).
Projekto parengimo Paslaugų teikimo laikotarpiui – ne mažiau kaip 5 (penkių) proc. dydžio nuo Pradinės sutarties vertės (EUR be PVM).
2. Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Užsakovo raštiško pranešimo pradėti teikti statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugas gavimo, privalo pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų teikimo laikotarpiui – ne mažiau kaip 3 (trys) proc. dydžio nuo Pradinės sutarties vertės (EUR be PVM)
3. Sutartyje bus numatyti Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai, tokie kaip delspinigiai ir baudos už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkama vykdymą ir (ar) nevykdymą.
Projekto parengimo Paslaugų teikimo laikotarpiui – ne mažiau kaip 5 (penkių) proc. dydžio nuo Pradinės sutarties vertės (EUR be PVM).
2. Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Užsakovo raštiško pranešimo pradėti teikti statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugas gavimo, privalo pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų teikimo laikotarpiui – ne mažiau kaip 3 (trys) proc. dydžio nuo Pradinės sutarties vertės (EUR be PVM)
3. Sutartyje bus numatyti Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai, tokie kaip delspinigiai ir baudos už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkama vykdymą ir (ar) nevykdymą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-03
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis VPĮ 83 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kitos Perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
2. Vadovaujantis VPĮ 83 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kitos Perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją: 1) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos; 2) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją: 1) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos; 2) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |