Karbamido tirpalas (AdBlue skystis) autobusams
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno autobusai"
133154754
Raudondvario pl. 105
Kaunas
47185
LT
Asmuo ryšiams:
Auksė Vyšniauskienė
Telefonas:
+370 61859965
El. paštas:
aukse.vysniauskiene@kaunoautobusai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoautobusai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/9179
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=787847Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=787847&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Karbamido tirpalas (AdBlue skystis) autobusams
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
24950000
-
Specializuoti chemijos produktai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Karbamido tirpalas (AdBlue skystis) autobusams, 180 000 l penkių mėn. prekių užsakymo laikotarpiui
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
24950000
-
Specializuoti chemijos produktai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Raudondvario pl. 105, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Karbamido tirpalas (AdBlue skystis) autobusams, 180 000 l penkių mėn. prekių užsakymo laikotarpiui
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
iekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai pildo Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu (https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Netaikoma
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
1. Pardavėjas, uždelsęs pristatyti Prekes Sutartyje nurodytu terminu, Pirkėjui pareikalavus, nuo sekančios dienos moka 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius nuo nepristatytų Prekių vertės sumos (be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau nei 6,0 (šešis) proc. nuo nepristatytų Prekių vertės sumos (be PVM).
2. Pardavėjas, nepašalinęs Pirkėjo pastebėtų Prekių kokybės trūkumų per nustatytą laiką, Pirkėjui pareikalavus, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka Pirkėjui 10,00 (dešimt) Eur baudą, kuri laikoma minimaliais Pirkėjo nuostoliais ir kuri gali būti išskaičiuota iš Pirkėjo priklausančių mokėjimų Pardavėjui sumos, bei atlyginti Pirkėjui kitus jo patirtus tiesioginius nuostolius dėl netinkamai vykdomų Pardavėjo įsipareigojimų.
2. Pardavėjas, nepašalinęs Pirkėjo pastebėtų Prekių kokybės trūkumų per nustatytą laiką, Pirkėjui pareikalavus, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka Pirkėjui 10,00 (dešimt) Eur baudą, kuri laikoma minimaliais Pirkėjo nuostoliais ir kuri gali būti išskaičiuota iš Pirkėjo priklausančių mokėjimų Pardavėjui sumos, bei atlyginti Pirkėjui kitus jo patirtus tiesioginius nuostolius dėl netinkamai vykdomų Pardavėjo įsipareigojimų.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į Sutarties pobūdį ir ypatumus, Šalys susitaria, kad už pristatytas Prekes Pirkėjas atsiskaitys per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos ir PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos (30 (trisdešimt) kalendorinių dienų terminas skaičiuojamas nuo vėliausios datos, vertinant Prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo, sąskaitos - faktūros išrašymo datas).
sąskaitos faktūros teikiamos tik naudojantis Sąskaitų administravimo bendrąja informacine sistema (SABIS) (svetainė pasiekiama adresu sabis.nbfc.lt);
sąskaitos faktūros teikiamos tik naudojantis Sąskaitų administravimo bendrąja informacine sistema (SABIS) (svetainė pasiekiama adresu sabis.nbfc.lt);
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prekių tiekėjui už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą, netinkamą vykdymą, teikiant nekokybiškas prekes, numatytos netesybos taikant delspinigius ir baudas. Detali informacija dėl delspinigių ir baudų taikymo nurodyta pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-13
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto komisijos posėdyje UAB ,,Kauno autobusai” 203 kab., Raudondvario pl. 105, Kaunas, Lietuva.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.kat.teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |