Kardiologijos skyriaus deguonies taškų plėtra su O2 konsolėmis ir montavimo darbais
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
302583800
Josvainių g. 2
Kaunas
47144
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Kapočienė
Telefonas:
+370 37342391
El. paštas:
loreta.kapociene@kaunoligonine.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/22248
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=731280Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=731280&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kardiologijos skyriaus deguonies taškų plėtra su O2 konsolėmis ir montavimo darbais
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33157800
-
Deguonies pateikimo įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama sieninės palatinės konsolės, 19 vnt., su priedais. Kartu perkami konsolių montavimo darbai, kuriuos reikės atlikti, vadovaujantis pateiktais aprašymais, techninėmis specifikacijomis.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
51410000
-
Medicinos įrangos montavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Hipodromo g. 13, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama 19 vnt. sieninių palatinių konsolių, kurios su visais priklausančiais priedais turi būti pristatytos, sumontuotos, įdiegtos, išbandytos, priduotos bei apmokytas dirbti su jomis personalas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalaujama, kad tiekėjas pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą EBVPD pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Tiekėjas ne dėl Pirkėjo kaltės nepristato, nesumontuoja, neįdiegia techninę specifikaciją atitinkančių Prekių, neišbando, nepriduoda Užsakovui ir (ar) neapmoko Pirkėjo personalo nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, bet ne ilgiau kaip 60 dienų nuo termino praleidimo dienos. Praėjus 60 dienų delspinigių skaičiavimo terminui, Pirkėjas vienašališkai nutraukia Sutartį.
2.Tiekėjui pristačius nekokybiškas prekes, jis privalo per 15 (penkiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo dienos jas pakeisti kokybiškomis.
3.Pirkėjas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subtiekėjais už jų pristatytas Prekes ar atliktas paslaugas, kai yra sudaryta trišalė sutartis tarp Pirkėjo, Tiekėjo ir jo Subtiekėjo.
2.Tiekėjui pristačius nekokybiškas prekes, jis privalo per 15 (penkiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo dienos jas pakeisti kokybiškomis.
3.Pirkėjas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subtiekėjais už jų pristatytas Prekes ar atliktas paslaugas, kai yra sudaryta trišalė sutartis tarp Pirkėjo, Tiekėjo ir jo Subtiekėjo.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-20
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė, Viešųjų pirkimų skyrius, adresas Hipodromo g. 13, LT-45130 Kaunas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais viešojo pirkimo komisijos posėdyje nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteiks tiekėjams informacijos apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus bei pasiūlymo kainas, kol nebus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrių.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |