Kauno MBA komposto rafinavimo ir brandinimo pastato paprastojo remonto ir nuotekų šalinimo tinklų statybos darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Kauno regiono atliekų tvarkymo centras
300092998
Pramonės pr. 4A, Kauno m. sav.
Kaunas
51329
LT
Asmuo ryšiams:
Marija Vilkaitė
Telefonas:
+370 67698406
El. paštas:
marija.vilkaite@kaunoratc.lt
Faksas:
+370 37311267
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12933
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=775723Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=775723&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kauno MBA komposto rafinavimo ir brandinimo pastato paprastojo remonto ir nuotekų šalinimo tinklų statybos darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45332300
-
Kanalizacijos tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kauno MBA komposto rafinavimo ir brandinimo pastato paprastojo remonto ir nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai (pagal pridedamą UAB “Architekta“ parengtą projektą 24.62-01-PRA- 7). Darbai vykdomi etapais:
I etapo terminas - nuo Statybvietės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos iki 2024 m. rugsėjo 30 d.;
II etapo terminas - iki 2024 m. gruodžio 15 d. Esant nenumatytoms aplinkybėms, II etapo darbai gali būti pratęsti 1 kartą 1 mėnesį, bet ne ilgiau nei iki 2025 m. sausio 14 d.
I etapo terminas - nuo Statybvietės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos iki 2024 m. rugsėjo 30 d.;
II etapo terminas - iki 2024 m. gruodžio 15 d. Esant nenumatytoms aplinkybėms, II etapo darbai gali būti pratęsti 1 kartą 1 mėnesį, bet ne ilgiau nei iki 2025 m. sausio 14 d.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45222100
-
Atliekų apdorojimo įmonių statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno MBA, Sandraugos g. 12, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kauno MBA komposto rafinavimo ir brandinimo pastato paprastojo remonto ir nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai (pagal pridedamą UAB “Architekta“ parengtą projektą 24.62-01-PRA- 7). Darbai vykdomi etapais:
I etapo terminas - nuo Statybvietės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos iki 2024 m. rugsėjo 30 d.;
II etapo terminas - iki 2024 m. gruodžio 15 d. Esant nenumatytoms aplinkybėms, II etapo darbai gali būti pratęsti 1 kartą 1 mėnesį, bet ne ilgiau nei iki 2025 m. sausio 14 d.
I etapo terminas - nuo Statybvietės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos iki 2024 m. rugsėjo 30 d.;
II etapo terminas - iki 2024 m. gruodžio 15 d. Esant nenumatytoms aplinkybėms, II etapo darbai gali būti pratęsti 1 kartą 1 mėnesį, bet ne ilgiau nei iki 2025 m. sausio 14 d.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Esant nenumatytoms aplinkybėms, II etapo darbai gali būti pratęsti 1 kartą 1 mėnesį, bet ne ilgiau nei iki 2025 m. sausio 14 d.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
2. Nuo 2024-01-01 įsigaliojus VPĮ 25 straipsnio 1 dalies pakeitimui, atliekant supaprastintus pirkimus, kai tiekėjas pateikia EBVPD, pažymų, patvirtinančių VPĮ 46 straipsnyje nurodytų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, nereikalaujama. Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimu.
2. Nuo 2024-01-01 įsigaliojus VPĮ 25 straipsnio 1 dalies pakeitimui, atliekant supaprastintus pirkimus, kai tiekėjas pateikia EBVPD, pažymų, patvirtinančių VPĮ 46 straipsnyje nurodytų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, nereikalaujama. Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Perkančioji organizacija tiekėjui už darbus sumoka per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Sąskaitos faktūros teikiamos naudojantis sąskaitų administravimo bendrosios informacinės sistemos (SABIS) priemonėmis.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonės yra sutartyje numatytos netesybos (baudos, delspinigiai). Detali informacija sutarties projekte (pirkimo sąlygų 10 priedas).
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimui Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis - 5 % nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonės yra sutartyje numatytos netesybos (baudos, delspinigiai). Detali informacija sutarties projekte (pirkimo sąlygų 10 priedas).
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimui Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis - 5 % nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-05
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-08-05
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |